Recepčná (head office)

ABB, s.r.o.

Miesto práce
Tuhovská 29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do centrály našej spoločnosti hľadáme šikovnú kandidátku, ktorá bude zodpovedať za chod recepcie a ďalšie asistentské/administratívne práce podľa zadania. Vaše konkrétne úlohy:

• Zodpovedať za plynulý chod recepcie
• Vítať, ohlasovať a uvádzať návštevy, pripraviť občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
• Poskytovať všeobecné informácie návštevníkom, telefonujúcim
• Zaznamenávať príchody a odchody do knihy návštev
• Preberať a prepájať telefonáty, zabezpečiť vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
• Distribuovať, evidovať a spracovávať poštovú korešpondenciu, faxy a elektronickú poštu prijatú do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovať kuriérsku službu podľa pokynov, vybavovať zásielky na pošte
• Riadiť obsadenosť a rezervácie v zasadačkách
• Pomoc s ďalšími administratívnymi prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií a kompletizácia reportov, príprava podkladov pre dochádzku zamestnancov, zodpovednosť za stravné karty, agenda vstupových čipových kariet a kľúčov od spoločnosti, support pre odd. ľudských zdrojov, nákup, finančné oddelenie atď.)
• Zodpovedať za poriadok a čistotu v okolí recepcie a reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie medzinárodnej spoločnosti a nové moderné pracovisko
- sociálny program spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné použitie
- možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov o zaslanie životopisu emailom na uvedenú adresu do 27.07.2016.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

nie je rozhodujúce

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• hľadáme kandidátku, ktorá má záujem o prácu v administratíve, s príjemným vystupovaním, proaktívnym prístupom a vie si efektívne zorganizovať prácu na recepcii a ďalšie pridelené úlohy
• skúsenosti v oblasti administratívy min. 1 rok
• základné administratívne zručnosti (práca s Word, Excel, PowerPoint, Outlook), anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
• samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
• reprezentatívne vystupovanie a dobrá komunikácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ABB je poprednou globálnou spoločnosťou v oblasti digitálnych a automatizačných technológií, ktorá zamestnáva 105 000 talentovaných ľudí približne v 100 krajinách sveta. ABB s viac ako 130-ročnou históriou píše budúcnosť priemyselnej digitalizácie prostredníctvom štyroch biznis oddelení – elektrifikácia, priemyselná automatizácia, pohony, robotika a automatizácia. Úspech ABB spočíva najmä v silnom zameraní sa na výskum a vývoj, vďaka čomu firma mohla predstaviť viacero technologických noviniek a inovácií. Svoje aktivity na Slovensku spoločnosť rozbehla začiatkom deväťdesiatych rokov. Dnes je úspešnou obchodno-inžinieringovou firmou so 110 spolupracovníkmi a zastúpením v troch mestách – Bratislava, Banská Bystrica, Košice – čo umožňuje rýchly a bezproblémový kontakt so zákazníkmi.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2655698  Dátum zverejnenia: 20.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou