Office Manager
Aardwark s. r. o.
Trnavská cesta, Bratislava
plný úväzok
dohodou
1 400 EUR/mesiaccelková mzda závisí od vašich skúseností a požiadaviek
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš administratívne zručnosti, dokážeš dohodnúť čokoľvek, nebojíš sa zdvihnúť telefón a vybaviť, čo je potrebné? Máš vo veciach poriadok a všetko zorganizované? Chceš byť súčasťou rastúcej slovenskej firmy, ktorá spája výnimočných ľudí a vytvára pre nich priestor pre radosť z práce a rozvoj k ich odbornosti? Tak neváhaj a pošli nám svoje CV, pretože k nám hľadáme šikovnú osobu, ktorá bude súčasťou nášho tímu v office v Ružinove.
Náplň práce:
• Zabezpečovanie bezproblémového chodu kancelárie z organizačného, materiálneho a technického hľadiska
• Sledovanie stavu a obstarávanie kancelárskych a hygienických potrieb, čistiacich prostriedkov, občerstvenia a iného kancelárskeho vybavenia
• Vedenie recepcie, prijímanie a starostlivosť o návštevy, kontakt s klientmi
• Starostlivosť o zasadacie miestnosti a prostredie kancelárie
• Administratívna a organizačná podpora kolegov
• Emailová a telefonická komunikácia, aj v angličtine
• Súčinnosť pri organizovaní firemných eventov a teambuildingov
• Spracovanie a evidencia prijatej a odoslanej pošty
• Vedenie pokladne (evidencia tovarov a služieb zaplatených v hotovosti)
• Triedenie, evidencia, skenovanie, zakladanie a archivácia dokumentov
• Príprava a spracovanie podkladov pre výkazníctvo a reporting, práca s excelom (štatistiky, prehľady, evidencia)
• Spracovanie, evidencia a sledovanie faktúr
• Vedenie internej evidencie vozidiel
• Iné administratívne práce a podpora, riešenie operatívnych úloh podľa pokynov zamestnávateľa
• Správa zamestnaneckých zložiek, vrátane aktualizácií osobných údajov, evidencia zamestnancov
• Poskytovanie podpory zamestnancom v otázkach týkajúcich sa HR
Požiadavky:
• Min. 1-2 roky skúseností na obdobnej pozícii v oblasti Office Manager, Back Office
• Analytické myslenie, precíznosť a dôraz na detail
• Silné komunikačné a organizačné schopnosti, efektívny time management
• Proaktívny a systematický prístup k práci
• Schopnosť prioritizovať viaceré požiadavky a dodržiavať dohodnuté termíny
• Schopnosť pracovať s dôvernými informáciami a zachovávať diskrétnosť
• Skúsenosť s MS Office (Word, Excel, PowerPoint a i.)
• Zodpovednosť, spoľahlivosť, cieľavedomosť, flexibilita, agilita
• Aktívna znalosť anglického jazyka (B2+)
• Záujem o administratívu v rámci personalistiky/HR oblasti
• Skúsenosti ako aktívny vodič/vodička osobného automobilu sú nevyhnutné
Zamestnanecké výhody, benefity
• Každý z kolegov má možnosť spraviť si relevantnú certifikáciu podľa vlastného výberu
• Interné školenia a workshopy
• Jazykové kurzy (anglický a nemecký jazyk)
• Notebook, mobilný telefón
• Teambuildingy
• Príspevok na hardvér
• Príspevok na stravovanie, Multisport karta, finančný príspevok pri narodení dieťaťa
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rastúca slovenská firma, ktorá spája výnimočných ľudí a vytvára pre nich priestor pre radosť z práce a rozvoj k ich odbornosti. Aardwark tvorí už viac ako 100 skúsených IT konzultantov, architektov, analytikov a softvérových inžinierov, ktorí sú certifikovaní v najnovších technológiách.
Vďaka rozsiahlym skúsenostiam a cennému know how prinášame inovatívne a funkčné IT riešenia našim zákazníkom. K spokojným klientom sa radia medzinárodné spoločnosti z oblasti bankovníctva, poisťovníctva, energetiky či automobilového priemyslu.
Viac informácií o spoločnosti môžete nájst na našom webe:
https://www.aardwark.com/