Office Manager

5 Star Offices s. r. o.

Miesto práce
Pribinova 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Riadenie a dohľad nad chodom recepcií
• Výber a rozvoj recepčných, riešenie HR záležitostí
• Kompletné mesačné vyúčtovanie
• Vystavovanie a distribúcia faktúr
• Správa pohľadávok – odosielanie upomienok, telefonické a písomné kontaktovanie klientov
• Komunikácia s dodávateľmi a správcom budovy
• Zodpovednosť za vedenie pokladne + hmotná zodpovednosť za pokladňu
• Zodpovednosť za vedenie skladu +hmotná zodpovednosť za sklad
• Riešenie sťažností klientov
• Sprevádzanie potenciálnych klientov po centre a poskytnutie základných informácií
• Vypracovávanie cenových ponúk pre klientov
• Marketingová podpora
• Podpora GM a zastupovanie počas neprítomnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v príjemnom a profesionálnom prostredí
Práca s medzinárodnou klientelou
Zabezpečenie pitného režimu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovná pozícia vyžaduje flexibilitu , vysoké pracovné nasadenie, skúsenosti s klientskym servisom a administratívou. Uchádzač musí mať profesionálne vystupovanie a ochotu prispôsobiť sa dynamickému chodu spoločnosti. Podmienkou je aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom, ovládanie PC a technologická zručnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

5 Star Offices s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá prenájmom zariadených kancelárskych priestorov so službami, prenájmom zasadacích a konferenčných miestností a poskytovaní služieb virtuálnych kancelárii. Naše priestory sa nachádza v administratívnej budove Central 1 v komplexe Eurovea a v budove CA v komplexe Zuckermandel.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3073378  Dátum zverejnenia: 22.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou