Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Naštartujte svoju kariéru u nás v spoločnosti ako Špecialista reportingu
4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Miesto práce
4Life Direct Insurance Services, s. r. o. Štetinova 4, 811 06 Bratislava, Bratislava
4Life Direct Insurance Services, s. r. o. Štetinova 4, 811 06 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
By agreement
By agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Budete zodpovedný/á za:
* Overovanie správnosti údajov v reportoch, návrhy zefektívnenia procesu reportovania
* Analýza a interpretácia vzniknutých odchýlok
* Kontrolovanie správnosti výsledkov
* Odovzdávanie výsledkov klientskemu servisu a iným oddeleniam
* Návrhy na zlepšenie efektívnosti výsledkov klientskeho servisu
* Spracovávanie reportov v slovenskom a anglickom jazyku
* Vytváranie nových reportov
* Vykonávanie iných administratívnych úloh
Očakávame:
* ZNALOSŤ ANGLICKÉHO JAZYKA
* znalosť EXCEL-u
* zodpovedný prístup k práci
* analytické myslenie
Ak Vás pracovná ponuka zaujala, pošlite mi prosím životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 1 týždňa po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
* Overovanie správnosti údajov v reportoch, návrhy zefektívnenia procesu reportovania
* Analýza a interpretácia vzniknutých odchýlok
* Kontrolovanie správnosti výsledkov
* Odovzdávanie výsledkov klientskemu servisu a iným oddeleniam
* Návrhy na zlepšenie efektívnosti výsledkov klientskeho servisu
* Spracovávanie reportov v slovenskom a anglickom jazyku
* Vytváranie nových reportov
* Vykonávanie iných administratívnych úloh
Očakávame:
* ZNALOSŤ ANGLICKÉHO JAZYKA
* znalosť EXCEL-u
* zodpovedný prístup k práci
* analytické myslenie
Ak Vás pracovná ponuka zaujala, pošlite mi prosím životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 1 týždňa po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Zamestnanecké výhody, benefity
* prácu v centre Bratislavy
* zamestnanecký benefit - voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* fruit day 2x do mesiaca
* ocenenie najlepších zamestnancov
* teambuildingy, vianočný večierok
* 2x sick days
* aditional holidays za odpracované roky
* hodiny anglického jazyka v priestoroch našej spoločnosti
* zamestnanecký benefit - voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* fruit day 2x do mesiaca
* ocenenie najlepších zamestnancov
* teambuildingy, vianočný večierok
* 2x sick days
* aditional holidays za odpracované roky
* hodiny anglického jazyka v priestoroch našej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu mi prosím pošlite životopis v slovenskom aj anglickom jazyku.
Ďakujeme Vám za Vašu reakciu. Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 1 týždňa po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Ďakujeme Vám za Vašu reakciu. Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 1 týždňa po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Vás baví excel
* sa v ňom chcete stále zlepšovať
* by ste radi využívali denne excel
* preferujete prácu s využitím anglického jazyka.
Máme pre Vás skvelú pracovnú príležitosť!
Práve teraz hľadáme nového kolegu, ktorý bude denno-denne pracovať s excelom na pozícii špecialista reportingu.
* sa v ňom chcete stále zlepšovať
* by ste radi využívali denne excel
* preferujete prácu s využitím anglického jazyka.
Máme pre Vás skvelú pracovnú príležitosť!
Práve teraz hľadáme nového kolegu, ktorý bude denno-denne pracovať s excelom na pozícii špecialista reportingu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť 4Life Direct pôsobí na globálnom trhu viac ako 25 rokov, pričom sa spoločnosť do európskych krajín etablovala v roku 2009. V súčasnosti 4Life Direct prevádzkuje svoje pobočky v rámci Európy v Poľsku, Maďarsku, Česku, Slovensku a vo Veľkej Británii.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2895907
Dátum zverejnenia: 31.3.2017
2017-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Špecialista reportingu, Telefonický operátor Spoločnosť: 4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: By agreement