Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná / Administratívna asistentka - vhodné pre študentov vysokých škôl
3M Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Polus Tower II - Vajnorská 100/B, Bratislava
Polus Tower II - Vajnorská 100/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hodina
4 EUR/hodina
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
dohľad nad denným chodom kancelárie a recepcie
vybavovanie telefonátov a emailov
spracovanie dennej pošty
objednávanie kuriérskej služby
dodržiavanie poriadku v kancelárii
pomoc pri organizácii služobných ciest
rezervácie hotelov, taxi služieb, leteniek, parkovacích kariet atď.
organizácia meetingov, konferencií
pomoc pri príprave promo akcií podľa inštrukcií marketingového oddelenia
príprava prekladov a korekcie textov pre marketingové oddelenie
monitorovanie skladových zásob a objednávanie spotrebného materiálu -
kancelárske potreby a občerstvenie v kancelárii
zastrešuje opravy a údržbu prístrojov v kancelárii – tlačiarne, fax, kopírka/skener, telefónna ústredňa atď.
zhromažďuje a spracováva podklady pre finančné oddelenie – na základe inštrukcií finančnej koordinátorky
kontroluje vyúčtovania služobných ciest po formálnej stránke
príležitostne vykonáva iné úlohy zadané nadriadenými (HR, Finance, Marketing)
vybavovanie telefonátov a emailov
spracovanie dennej pošty
objednávanie kuriérskej služby
dodržiavanie poriadku v kancelárii
pomoc pri organizácii služobných ciest
rezervácie hotelov, taxi služieb, leteniek, parkovacích kariet atď.
organizácia meetingov, konferencií
pomoc pri príprave promo akcií podľa inštrukcií marketingového oddelenia
príprava prekladov a korekcie textov pre marketingové oddelenie
monitorovanie skladových zásob a objednávanie spotrebného materiálu -
kancelárske potreby a občerstvenie v kancelárii
zastrešuje opravy a údržbu prístrojov v kancelárii – tlačiarne, fax, kopírka/skener, telefónna ústredňa atď.
zhromažďuje a spracováva podklady pre finančné oddelenie – na základe inštrukcií finančnej koordinátorky
kontroluje vyúčtovania služobných ciest po formálnej stránke
príležitostne vykonáva iné úlohy zadané nadriadenými (HR, Finance, Marketing)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme kandidátom, ktorí sa uchádzajú o prácu v našej spoločnosti. Kandidátov žiadame o pripojenie súhlasu so spracovaním a uchovávaním osobných údajov v spoločnosti 3M Slovensko s.r.o.:
Súhlasím so správou a týmto dávam súhlas so spracovaním mojich osobných údajov a ich archiváciou po dobu ukončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu v spoločnosti 3M Slovensko s.r.o., v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov uvedených v životopise, pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania v súvislosti s obsadením danej pozície.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše kritériá, za porozumenie vopred ďakujeme.
Súhlasím so správou a týmto dávam súhlas so spracovaním mojich osobných údajov a ich archiváciou po dobu ukončenia výberového konania na inzerovanú pozíciu v spoločnosti 3M Slovensko s.r.o., v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov uvedených v životopise, pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania v súvislosti s obsadením danej pozície.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše kritériá, za porozumenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené min. stredoškolské vzdelanie – ekonomické zameranie je výhodou
Predošlá prax na podobnej pozícii je výhodou
Znalosť anglického jazyka aspoň na úrovni B2 je podmienkou
Skúsený užívateľ MS Office (MS Excel)
Zodpovednosť
Precíznosť
Ochota učiť sa novým veciam
Samostatnosť
Schopnosť rýchleho učenia sa
Schopnosť stanovovania si priorít
Záujem vykonávať široký záber aktivít z viacerých oblastí
Diskrétnosť
Lojalita
Predošlá prax na podobnej pozícii je výhodou
Znalosť anglického jazyka aspoň na úrovni B2 je podmienkou
Skúsený užívateľ MS Office (MS Excel)
Zodpovednosť
Precíznosť
Ochota učiť sa novým veciam
Samostatnosť
Schopnosť rýchleho učenia sa
Schopnosť stanovovania si priorít
Záujem vykonávať široký záber aktivít z viacerých oblastí
Diskrétnosť
Lojalita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
3M je nadnárodná výrobná spoločnosť s vyše 100 ročnou tradíciou v širokom spektre oblastí. Vyniká špičkovými technológiami a nepretržitým inovačným procesom. Viac ako 70 000 produktov pokrýva divízie: automobilový priemysel, bezpečnosť a ochrana, kancelária, komerčná grafika, elektro a telekomunikácie, zdravotníctvo, a mnohé ďalšie. 3M divízie navzájom spolupracujú na vývoji, výrobe a marketingovej podpore všetkých produktov.
Spoločnosť 3M pôsobí na Slovensku od roku 1993 so sídlom v Bratislave. Prostredníctvom jednotlivých divízií, 3M hľadá spôsoby pre uľahčenie a zjednodušenie každodenného života človeka.
Spoločnosť 3M pôsobí na Slovensku od roku 1993 so sídlom v Bratislave. Prostredníctvom jednotlivých divízií, 3M hľadá spôsoby pre uľahčenie a zjednodušenie každodenného života človeka.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2898093
Dátum zverejnenia: 27.7.2017
2017-07-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: 3M Slovensko s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 EUR/hodina