Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažér
3EC International a. s.
Miesto práce
Hraničná 18, Bratislava
Hraničná 18, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Bežný kontakt so zákazníkmi, poskytovanie základných informácií o predmete a činnostiach spoločnosti.
• Fakturácia zákazníkom, evidencia uhradených/neuhradených faktúr, vymáhanie pohľadávok po splatnosti.
• Príprava a evidencia ponúk pre klientov, príprava podkladov pre výberové konania.
• Vývoj a príprava marketingových materiálov, tvorba certifikátov pre klientov (v grafickom programe).
• Kontakt so zákazníkmi a hodnotenie ich spokojnosti, riešenie prípadných sťažností.
• Komunikácia so zahraničnými audítormi.
• Príprava ročného plánu auditov.
• Administrácia a archivovanie zložiek zákazníkov a súvisiacich dokumentov.
• Administrácia dát v systéme Microsoft Dynamics CRM.
• Príprava a vývoj nových produktov a služieb pre trh.
• Organizácia účasti na výstavách, príprava propagačných materiálov spoločnosti, organizácia podujatí spoločnosti.
• Asistencia riaditeľovi spoločnosti a certifikačnému manažérovi pri rozvoji obchodných aktivít.
• Príprava a distribúcia potrebných dokumentov (interné/externé), ako napríklad ponuky, správy, certifikáty, listy, faxy, propagačné zásielky a iné súvisiace dokumenty s činnosťou spoločnosti.
• V súlade s operatívnym plánom práce pomoc pri sprostredkovaní termínov rokovania so zákazníkmi.
• Fakturácia zákazníkom, evidencia uhradených/neuhradených faktúr, vymáhanie pohľadávok po splatnosti.
• Príprava a evidencia ponúk pre klientov, príprava podkladov pre výberové konania.
• Vývoj a príprava marketingových materiálov, tvorba certifikátov pre klientov (v grafickom programe).
• Kontakt so zákazníkmi a hodnotenie ich spokojnosti, riešenie prípadných sťažností.
• Komunikácia so zahraničnými audítormi.
• Príprava ročného plánu auditov.
• Administrácia a archivovanie zložiek zákazníkov a súvisiacich dokumentov.
• Administrácia dát v systéme Microsoft Dynamics CRM.
• Príprava a vývoj nových produktov a služieb pre trh.
• Organizácia účasti na výstavách, príprava propagačných materiálov spoločnosti, organizácia podujatí spoločnosti.
• Asistencia riaditeľovi spoločnosti a certifikačnému manažérovi pri rozvoji obchodných aktivít.
• Príprava a distribúcia potrebných dokumentov (interné/externé), ako napríklad ponuky, správy, certifikáty, listy, faxy, propagačné zásielky a iné súvisiace dokumenty s činnosťou spoločnosti.
• V súlade s operatívnym plánom práce pomoc pri sprostredkovaní termínov rokovania so zákazníkmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavé pracovné podmienky; pohyblivý pracovný čas; práca v príjemnom prostredí a kolektíve.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, financie, manažment kvality
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
CorelDRAW - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
CorelDRAW - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Organizačné schopnosti, precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
3EC International a.s. je medzinárodne pôsobiaca spoločnosť, akreditovaná na výkon auditov v oblasti systémovej certifikácie a zároveň je aj autorizovanou osobou č. SKTC-113 na posudzovanie zhody zdravotníckych pomôcok. Okrem týchto činností, ktoré sú hlavnou oblasťou pôsobenia spoločnosti, máme novovybudovanú prevádzku - v obci Červeník (okres Hlohovec), v ktorej pripravujeme a budeme otvárať zariadenie slúžiace na regeneráciu a taktiež malú, no modernú reštauráciu s vinárňou, pre ktorú hľadáme vhodný personál. Ak máte radi dobré jedlo, spoločnosť, ste pozitívne naladený človek a práca v oblasti gastronómie i zdravého životného štýlu je Vám blízka - ste u nás vítaný.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2498358
Dátum zverejnenia: 1.4.2016
2016-04-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Obchodný manažér, Office manager Spoločnosť: 3EC International a. s.