Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca dražieb/administratívny pracovník v dražobnej spoločnosti
1. konsolidačná, spol. s r.o.
Miesto práce
Štefánikova 9, okres Nitra
Štefánikova 9, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou / ASAP
dohodou / ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúce ohodnotenie
motivujúce ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívne úkony v rámci prípravy celého dražobného procesu
- samostatné vedenie dražobného procesu
- komunikácia s dlžníkmi a záložcami pri výkone záložného práva
- komunikácia s navrhovateľmi dražieb, katastrom, súdmi, notármi, súdnymi znalcami
- úkony spojené s obhliadkami a odovzdaniami dražených nehnuteľností, inzercia dražieb
- samostatné riešenie pridelených prípadov
Práca je vhodná aj pre absolventov s právnym vzdelaním, právne vzdelanie však nie je podmienkou, ale výhodou.
- samostatné vedenie dražobného procesu
- komunikácia s dlžníkmi a záložcami pri výkone záložného práva
- komunikácia s navrhovateľmi dražieb, katastrom, súdmi, notármi, súdnymi znalcami
- úkony spojené s obhliadkami a odovzdaniami dražených nehnuteľností, inzercia dražieb
- samostatné riešenie pridelených prípadov
Práca je vhodná aj pre absolventov s právnym vzdelaním, právne vzdelanie však nie je podmienkou, ale výhodou.
Zamestnanecké výhody, benefity
mobilný telefón, notebook, flexibilný pracovný čas, mladý kolektív, motivujúce odmeňovanie
Informácie o výberovom konaní
Podklady k výberovému konaniu:
1. CV
2. AKTUÁLNA fotografia
3. Motivačný list k uvedenej pozícii
* Uchádzači ,ktorí nesplnia VŠETKY podmienky resp. poskytnú NEÚPLNÉ PODKLADY budú z výberového konania automaticky vyradení ! Žiadosti bez zaslaného súhlasu so spracovaním a evidenciou osobných údajov budú vymazané.
* Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí následne budú pozvaní na 1. kolo osobného pohovoru.
Žiadame uchádzačov, aby nás kontaktovali IBA VÝHRADNE prostredníctvom portálu Profesia a doleuvedeného emailu
1. CV
2. AKTUÁLNA fotografia
3. Motivačný list k uvedenej pozícii
* Uchádzači ,ktorí nesplnia VŠETKY podmienky resp. poskytnú NEÚPLNÉ PODKLADY budú z výberového konania automaticky vyradení ! Žiadosti bez zaslaného súhlasu so spracovaním a evidenciou osobných údajov budú vymazané.
* Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí následne budú pozvaní na 1. kolo osobného pohovoru.
Žiadame uchádzačov, aby nás kontaktovali IBA VÝHRADNE prostredníctvom portálu Profesia a doleuvedeného emailu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonomika, reality, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- orientácia v oblasti záložného práva, trhu s realitami
- správa pohľadávok, jednotlivých pridelených prípadov
- ústretové a korektné jednanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* rýchle a samostatné riešenia situácií
* flexibilnosť
* schopnosť rýchleho a ekfektívneho rozhodovania
* komunikačné zručnosti a profesionálne vystupovanie
* organizačné schopnosti, úplná precíznosť a dôslednosť
* schopnosť samostatne pracovať, rozhodovať sa a znášať individuálnu zodpovednosť
* iniciatívny prístup k práci a maximálnu mieru lojality voči spoločnosti
- správa pohľadávok, jednotlivých pridelených prípadov
- ústretové a korektné jednanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* rýchle a samostatné riešenia situácií
* flexibilnosť
* schopnosť rýchleho a ekfektívneho rozhodovania
* komunikačné zručnosti a profesionálne vystupovanie
* organizačné schopnosti, úplná precíznosť a dôslednosť
* schopnosť samostatne pracovať, rozhodovať sa a znášať individuálnu zodpovednosť
* iniciatívny prístup k práci a maximálnu mieru lojality voči spoločnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť s celoslovenskou pôsobnosťou, špecializujúca sa na dražby nehnuteľného majetku, kúpu/predaj nehnuteľností, správu a vymáhanie pohľadávok, správcovskú činnosť v oblasti konkurzného práva.
Máme bohaté skúsenosti s dražobnou a realitnou činnosťou, zároveň spolupracujeme s renomovanými advokátskymi kanceláriami, s realitnými kanceláriami, s kanceláriami správcov v oblasti konkurzného práva.
Spoločnosť 1. konsolidačná spol. s r. o. je silným partnerom pri riešení reálnych problémov s nesplatenými dlhmi, zabezpečenými záložným právom.
Máme bohaté skúsenosti s dražobnou a realitnou činnosťou, zároveň spolupracujeme s renomovanými advokátskymi kanceláriami, s realitnými kanceláriami, s kanceláriami správcov v oblasti konkurzného práva.
Spoločnosť 1. konsolidačná spol. s r. o. je silným partnerom pri riešení reálnych problémov s nesplatenými dlhmi, zabezpečenými záložným právom.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 2163947
Dátum zverejnenia: 11.1.2016
2016-01-11
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: 1. konsolidačná, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúce ohodnotenie