Agent Call Centra - český jazyk materinský

ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
Bratislava, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
čím skôr
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na oddelení kontaktného centra v ZUNO banke hľadáme nového kolegu/ kolegyňu do tímu servisných agentov. Ak máš záujem byť v kontakte s našimi klientmi, rozvíjať svoje komunikačné schopnosti či znalosti v oblasti bankovníctva a "mluvíš česky" :), pokračuj v čítaní inzerátu.

V čom spočíva práca na našom call centre?
* Ako Contact centre agent budeš denne poskytovať rady a informácie klientom Českej a Slovenskej republiky o našich bankových produktoch a službách
* Budeš komunikovať s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
* Budeš sa aktívne podieľať na zvyšovaní kvality naších služieb
* Vzdelávanie sa v oblasti súčasných produktov, podmienok a postupov našej banky bude súčasťou Tvojho rozvoja

Zamestnanecké výhody, benefity

Aké výhody na Teba čakajú?
* Práca v super kolektíve
* Príjemné pracovné prostredie
* Motivačné platové ohodnotenie
* Inšpiratívne tréningy a školenia
* Hodiny anglického jazyka priamo na pracovisku
* Športové benefity, tématické teambuildingy, dni zdravia, ...
* Príspevok na parkovanie
* Referral program
* CAFETERIA - otvorený systém benefitov
* stolný futbal :)

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Ťa pozícia zaujala, pošli nám prosím svoj životopis (potešíme sa aj motivačnému listu).

+ Máme pre Teba ešte jednu malú domácu úlohu --- Napíš nám v krátkosti, aké vlastnosti by podľa Teba mal mať výborný Contact centre agent, a tiež, ktoré z nich máš Ty.
To všetko nám prosím pošli na [email protected], pričom do predmetu nezabudni uviesť názov pozície.
Vopred všetkým uchádzačom za ich reakcie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

A čo očakávame od Teba?
* Ak máš skúsenosť s prácou na zákazníckom centre, je to Tvojou veľkou výhodou
* Rád/a pracuješ s ľudmi a ľudia radi pracujú s Tebou
* Nerobí Ti problém párkrát v mesiaci (cca 3/4 krát) pracovať aj na nočnej zmene - i vtedy sme našim klientom k dispozícii
* Máš výborný ústny a písomný prejav v českom jazyku, ktorý je Tvojím materinským jazykom
* Si komunikatívna/y
* Máš pozitívny vzťah k ľuďom a proklientský prístup
* Dokážeš zvládnuť i stresové situácie s chladnou hlavou :)
...Ostatné Ťa radi naučíme - chceme však vidieť, že máš záujem učiť sa a zdokonaľovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bližšie informácie o spoločnosti sú na našej stránke www.zuno.sk

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 1796972  Megjelentetés dátuma: 10.8.2016  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou