Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Senior Service Desk Analyst
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
• Vykonávať prislúchajúce role v rámci procesov Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management, Service asset and configuration Management, Change Management a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Školí používateľov IKT systémov a aplikácií
• Zodpovedá za mieru spokojnosti užívateľa s poskytnutými službami
• Spravovať počítače, tlačiarne, mobilné a ostatné sieťové zariadenia
• Vyvíjať pomocné aplikácie pre potreby Service Desk organizačnej jednotky
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov
• V prípade potreby zabezpečiť plynulosť prevádzky tímu
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Vykonávať prislúchajúce role v rámci procesov Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management, Service asset and configuration Management, Change Management a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Školí používateľov IKT systémov a aplikácií
• Zodpovedá za mieru spokojnosti užívateľa s poskytnutými službami
• Spravovať počítače, tlačiarne, mobilné a ostatné sieťové zariadenia
• Vyvíjať pomocné aplikácie pre potreby Service Desk organizačnej jednotky
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov
• V prípade potreby zabezpečiť plynulosť prevádzky tímu
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 08.06.2016
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2578177
Megjelentetés dátuma: 25.5.2016
2016-05-25
Régió: Bratislava Pozíció: Databázový administrátor, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Systémový administrátor Cég: Západoslovenská energetika, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou