Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Poď pracovať do VÚB. Pridaj sa do tímu zákazníckeho servisu v Banskej Bystrici
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Čo od vás očakávame
Pri hľadaní práce je vo všeobecnosti pre ľudí dôležité:
Naša banka tieto tri očakávania mnohým našim kolegom skutočne napĺňa. VÚB je druhá najväčšia banka na Slovensku a jediná univerzálna banka s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.
Hľadáme flexibilných, dynamických a pozitívne naladených kolegov, ktorí chcú odštartovať svoju kariéru v bankovníctve a hľadajú príjemných kolegov.
A preto:
Tak hľadáme práve Teba!!!
Prečo vlastne pracovať vo pre VÚB banke?
Pracovná náplň:
Práca v zákazníckom centre môže tvoje komunikačné, prezentačné ako aj argumentačné zručnosti posunúť na úplne inú úroveň. V zákazníckom centre získaš nové kompetencie, ako napríklad zvládanie krízových situácií na profesionálnej úrovni.
- aké má spoločnosť renomé,
- či je stabilná a
- akí sú kolegovia, s ktorými bude pracovať.
Naša banka tieto tri očakávania mnohým našim kolegom skutočne napĺňa. VÚB je druhá najväčšia banka na Slovensku a jediná univerzálna banka s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.
Hľadáme flexibilných, dynamických a pozitívne naladených kolegov, ktorí chcú odštartovať svoju kariéru v bankovníctve a hľadajú príjemných kolegov.
A preto:
- chceš aj ty pracovať v priateľskom kolektíve?
- chceš získať cenné pracovné skúsenosti z oblasti bankovníctva?
- rád komunikuješ a nebojíš sa nových výziev?
Tak hľadáme práve Teba!!!
Prečo vlastne pracovať vo pre VÚB banke?
- aj keď sme v banke, ľudia sú u nás na prvom mieste – klienti aj zamestnanci,
- máme jasnú stratégiu, kam chceme rásť,
- snažíme sa veci robiť jednoducho, efektívne a s humorom,
- plus ťa čaká kompletné zaškolenie do práce operátora.
Pracovná náplň:
- aktívny zákaznícky servis telefónnych a emailových požiadaviek klientov, pričom sa identifikuje obchodná príležitosť na predaj ďalších produktov a služieb (crossell),
- vybavovanie rôznych požiadaviek banky vo vzťahu s klientom z titulu bezpečnosti, technických problémov a pod.,
- realizovanie kampaňových hovorov na klientov s aktívnou ponukou produktov a služieb,
- nonstop prevádzka 24/7.
Práca v zákazníckom centre môže tvoje komunikačné, prezentačné ako aj argumentačné zručnosti posunúť na úplne inú úroveň. V zákazníckom centre získaš nové kompetencie, ako napríklad zvládanie krízových situácií na profesionálnej úrovni.
Čo môžete očakávať vy od nás
- stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
- výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
- dni voľna navyše
- stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
- príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
- príspevok na dopravu
- príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
- príspevok pri narodení dieťaťa
- zľavy vo vybraných reštauráciách a obchodoch
Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!
Koho hľadáme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť bankových produktov a procesov- vítaná
- komunikačné zručnosti
- schopnosť rýchlo sa učiť
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- odolnosť voči stresu
- znalosť práce s PC (MS Outlook, Word, Excel)
- znalosť cudzieho jazyka vítaná (anglický, nemecký, maďarský)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.
Ďakujeme.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.
Ďakujeme.
ID: 2207028
Megjelentetés dátuma: 16.2.2018
2018-02-16
Régió: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Pozíció: Back office špecialista, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Všeobecná úverová banka, a.s., Intesa Sanpaolo