Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Samostatný účtovník
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Zvolen
Banskobystrický kraj, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
adekvátne k pozícii a skúsenostiam
adekvátne k pozícii a skúsenostiam
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, slovenskú obchodnú spoločnosť, hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Samostatný účtovník / účtovníčka.
Vzhľadom na to, že ide o diskrétny výber, nie je možné konkretizovať a presne vykresliť odvetvie a štruktúru klienta v tomto inzeráte. Všetko potrebné však kandidátovi ozrejmíme v rámci osobného stretnutia.
Spoločnosť v súčasnosti vedie účtovníctvo externe, no v blízkej dobe si plánuje komplexné vedenie účtovníctva zastrešiť interne.
Samostatný účtovník / účtovníčka bude komplexne viesť účtovníctvo nášho klienta, čo v sebe zahŕňa najmä:
- účtovanie všetkých účtovných prípadov (majetok, prijaté / odoslané faktúry, služobné cesty, DPH ...),
- mzdová a personálna agenda pre cca 25 zamestnancov (nástup / výstup zamestnancov, výpočet miezd, zrážky,...),
- komunikácia s verejnými inštitúciami (daňový úrad, sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa,...),
- uzávierkové operácie (účtovná závierka, daňové priznania, výkazy, ...).
Samostatný účtovník / účtovníčka úzko spolupracuje s ekonómom, ktorý mu poskytne všetku potrebnú pomoc a prevedie ho kompletným zaúčaním. Počas zaúčania sa vybraný kandidát oboznámi so spoločnosťou – jej portfóliom, fungovaním, ako aj s účtovníctvom a následne prevezme účtovnú agendu od externej spoločnosti (najskôr však v novom účtovacom období).
Vzhľadom na to, že ide o diskrétny výber, nie je možné konkretizovať a presne vykresliť odvetvie a štruktúru klienta v tomto inzeráte. Všetko potrebné však kandidátovi ozrejmíme v rámci osobného stretnutia.
Spoločnosť v súčasnosti vedie účtovníctvo externe, no v blízkej dobe si plánuje komplexné vedenie účtovníctva zastrešiť interne.
Samostatný účtovník / účtovníčka bude komplexne viesť účtovníctvo nášho klienta, čo v sebe zahŕňa najmä:
- účtovanie všetkých účtovných prípadov (majetok, prijaté / odoslané faktúry, služobné cesty, DPH ...),
- mzdová a personálna agenda pre cca 25 zamestnancov (nástup / výstup zamestnancov, výpočet miezd, zrážky,...),
- komunikácia s verejnými inštitúciami (daňový úrad, sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa,...),
- uzávierkové operácie (účtovná závierka, daňové priznania, výkazy, ...).
Samostatný účtovník / účtovníčka úzko spolupracuje s ekonómom, ktorý mu poskytne všetku potrebnú pomoc a prevedie ho kompletným zaúčaním. Počas zaúčania sa vybraný kandidát oboznámi so spoločnosťou – jej portfóliom, fungovaním, ako aj s účtovníctvom a následne prevezme účtovnú agendu od externej spoločnosti (najskôr však v novom účtovacom období).
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. a 14. plat,
- osobné ohodnotenie,
- podpora odborného vzdelávania a rastu, prostredníctvom financovania rôznych odborných školení,
- množstvo teambuildingových aktivít (guláš, rekreačný pobyt, športové aktivity,...),
- príspevok na stravovanie na rámec zákona,
- konštruktívna a otvorená komunikácia s vedením spoločnosti,
- ostatné výhody a benefity predstaví náš klient kandidátom na osobnom pracovnom pohovore.
- osobné ohodnotenie,
- podpora odborného vzdelávania a rastu, prostredníctvom financovania rôznych odborných školení,
- množstvo teambuildingových aktivít (guláš, rekreačný pobyt, športové aktivity,...),
- príspevok na stravovanie na rámec zákona,
- konštruktívna a otvorená komunikácia s vedením spoločnosti,
- ostatné výhody a benefity predstaví náš klient kandidátom na osobnom pracovnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Vzhľadom na to, že ide o diskrétny výber, nie je možné konkretizovať a presne vykresliť odvetvie a štruktúru klienta v tomto inzeráte. Všetko potrebné však kandidátovi ozrejmíme v rámci osobného stretnutia.
Vzhľadom na to, že ide o diskrétny výber, nie je možné konkretizovať a presne vykresliť odvetvie a štruktúru klienta v tomto inzeráte. Všetko potrebné však kandidátovi ozrejmíme v rámci osobného stretnutia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3154557
Megjelentetés dátuma: 8.8.2017
2017-08-08
Régió: Banskobystrický kraj, okres Zvolen Pozíció: Asistent audítora, Audítor, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Účtovník Cég: TRIGON Consulting s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: adekvátne k pozícii a skúsenostiam