Referent zahraničného obchodu | Asistent

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, internship, stáž
Termín nástupu
ihneď | dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného kandidáta/-ku na pozíciu Referent zahraničného obchodu | Asistent.

Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre mladú rozvíjajúcu sa spoločnosť, ktorá sa zaoberá vývojom automatizovaných obchodných systémov určených na obchodovanie na akciových a komoditných trhoch. Spoločnosť plánuje preniknúť na zahraničné trhy a preto hľadáme šikovného referenta/-ku, ktorý/-á sa bude podieľať na rozvoji spoločnosti.

Referent zahraničného obchodu | Asistent je kumulovaná pozícia, ktorá v sebe spája asistentskú a referentskú prácu zároveň. Úspešný kandidát bude pravou rukou konateľovi spoločnosti a bude participovať na etablovaní firmy na zahraničné trhy.

Hlavnou úlohou Referenta zahraničného obchodu | Asistenta bude participácia na vyhľadávaní rôznych možností spoluprác so zahraničnými fondami a inštitúciami a podieľanie sa na administratíve spojenej s vývojom obchodných systémov.

Medzi typické činnosti vykonávané na tejto pozícii patrí:
- hľadanie priestoru a spôsobu pre prienik na zahraničný trh,
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí na svetovom trhu hedgových fondov,
- komunikácia s potenciálnymi zahraničnými klientmi / obchodnými partnermi,
- research sociálnych sietí, databáz, fór a iných relevantných stránok, kde sa dá publikovať obsah súvisiaci s obchodnými systémami,
- podieľanie sa na vývoji ďalších obchodných systémov,
- administratíva spojená s vývojom a dokumentáciou nových obchodných systémov.

Na túto pracovnú pozíciu hľadáme kandidáta, ktorý ocení rozmanitosť a rôznorodosť tejto pracovnej pozície.

Adaptácia bude zastrešená konateľom spoločnosti, ktorý Vás prevedie celým procesom. Čo neviete, to Vás naučí a dostanete všetko potrebné know-how či už prostredníctvom koučingu, rôznych videoškolení, prezentácií alebo formou samoštúdia.

Pracovné miesto je vytvárané s využitím príspevku z UPSVaR a preto pri výbere vhodného kandidáta uvítame:
- študenta, ktorý má záujem o pracovnú stáž s možnosťou trvalého pracovného pomeru po zapracovaní sa,
- absolventa, ktorý má záujem o absolventskú prax s perspektívou práce na trvalý pracovný pomer,
- kandidáta, ktorý doposiaľ nemal pravidelne platené zamestnanie a je evidovaný na úrade práce,
- kandidáta evidovaného na úrade práce,
- kandidáta, ktorý je držiteľom preukazu ZŤP.

Aj keď je pracovná pozícia na začiatok vytvorená s príspevkom UPSVaR, hľadáme kandidáta na dlhodobú spoluprácu, ktorá sa pretransformuje na trvalý pracovný pomer.

Zamestnanecké výhody, benefity

- dlhodobo perspektívna práca,
- pracovná pozícia môže byť ideálnou príležitosťou pre kandidátov, ktorí sa zaujímajú o Trading,
- ide o rôznorodú a rozmanitú prácu, ktorá poskytuje priestor pre sebarealizáciu a rast,
- medzinárodná komunikácia v rámci svetového finančného a investičného trhu,
- odborné a osobnostné vzdelávanie, rozvoj a rast,
- spolupodieľanie sa na rozvoji firmy a vývoji nových produktov,
- notebook a mobil aj na súkromné účely,
- flexibilný pracovný čas,
- firemné akcie,
- ďalšie benefity podľa dohody.

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre mladú rozvíjajúcu sa spoločnosť, ktorá sa zaoberá vývojom automatizovaných obchodných systémov určených na obchodovanie na akciových a komoditných trhoch. Spoločnosť plánuje preniknúť na zahraničné trhy a preto hľadáme šikovného referenta/-ku, ktorý/-á sa bude podieľať na rozvoji spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kandidáta, ktorý komunikuje v anglickom jazyku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2981373  Megjelentetés dátuma: 20.3.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou