Management Assistant

The Capital Markets Company Slovakia, s. r. o.

Miesto práce
Karadžičova 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Stručný popis pozície
Hľadáme šikovných a proaktívnych ľudí, ktorí vynikajú v medzinárodnom prostredí a majú záujem o náročné projekty, technológie a ľudí. V CAPCU najímame tých najlepších a pomáhame im stať sa ešte lepšími. Pošlite si životopis a staňte sa súčasťou nášho tímu. Daná pozícia je obsadzovaná ako zástup za materskú dovolenku.

Zodpovednosti
• Podpora pre riaditeľa spoločnosti ako aj pre členov manažmentu pri vykonávaní jednotlivých úloh
• Aktualizácia termínov v kalendároch a organizácia stretnutí/ telefonických hovorov
• Zabezpečovanie cestovnej agendy pri pracovných cestách
• Podpora pri organizácii firemných eventov
• Podpora pri plánovaní klientskych návštev a zabezpečenie ich logistiky
• Recepcia – prvý kontakt pre klientov/uchádzačov/návštevy a zamestnancov
• Zabezpečenie a koordinácia správneho chodu firmy
• Uvítanie a ohlásenie návštev
• Komunikácia cez telefón, prepájanie hovorov a poskytovanie potrebných informácií
• Spracovanie a kontrola cestovných výdavkov
• Podpora pre HR oddelenie a ďalšia administratívna podpora pri ad hoc úlohách

Zamestnanecké výhody, benefity

Benefity
• Práca v konzultačnej nadnárodnej spoločnosti
• Školenia zamerané na soft skills, technické zručnosti a možnosť získania certifikátov
• Zaujímavé platové ohodnotenie, plne hradené stravné lístky, diéty nad rámec legislatívne určenej sumy
• Mobilný telefón, mobilný internet 10GB/ mesiac, laptop
• Cafeteria – systém benefitov
• Zdravotná starostlivosť, sick days, dovolenka 25 dní/rok

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti
• Profesionálna skúsenosť na pozícii asistentky/admin/recepčnej a office koordinátor
• Multitasking
• Výborné komunikačné zručnosti a reprezantatívne vystupovanie
• Pokročilé používanie Outlooku a produktov Microsoft office (hlavne MS Excel)
• Zmysel pre detail
• Profesionálna úroveň anglického jazyka

My v Capco sa špecializujeme na vývoj softwaru a poradenstvo prevažne pre medzinárodné banky a poisťovne v západnej Európe.

Radi by ste sa dozvedeli viac o našej kultúre a ľuďoch? Navštívte https://www.capco.com/Careers/Slovakia

Zamestnanecké výhody, benefity:
- Práca so skúsenými kolegami pre prestížne banky
- Práca na rôznorodých projektoch, žiadna rutina
- Technické školenia, odborné certifikácie, aj školenia zamerané na “soft skills“, neobmedzený prístup na Udemy
- Súkromná zdravotná starostlivosť, sick days, 25 dní dovolenky bez ohľadu na vek
- Cafeteria prostredníctvom Benefit plus služby (50 EUR mesačne) a/alebo príspevok do 3.piliera
- Plne hradené stravné lístky
- Smartfón a 1000 GB dát, laptop
- Možnosť práce z domu, ako aj z nášej kancelárie v Bratislave - Nivy Tower (čerstvé ovocie, relax zóna, herňa - stolný futbal, PS4)
- Záleží nám na našich zamestnancoch: podporujeme pohodu našich ľudí (dostupné cvičenie jógy, webináre zamerané na duševné zdravie v spolupráci s Ligou pre duševné zdravie), tímové športové aktivity - napríklad beh, Multisport karta, takisto sa zúčastňujeme na dňoch dobrovoľníctva

Ste pre nás dôležití! Preto Vám pridelíme osobného coacha, ktorý Vás bude individuálne podporovať. S našou start-up mentalitou a našou plochou hierarchiou máte príležitosť uplatniť svoje nápady a uviesť ich do praxe. Okrem toho máte po práci množstvo príležitostí na spoznávanie kolegov prostredníctvom spoločných športových aktivít a tímových akcií.​

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zora Paulikova
E-mail: poslať životopis
ID: 2773219  Megjelentetés dátuma: 11.8.2017