Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT support operator Presov
Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
Vašou úlohou bude:
- monitoring autorizačných procesov
- monitorovanie systému a štartovanie eskalačných procedúr
- hlásenie incidentov aplikačným alebo systémovým administrátorom
- spolupráca pri implementácii nových funkcionalít, produktov a služieb týkajúcich sa service deskového systému
- podpora užívateľov IS
- riešenie úloh pri správe IS
- monitoring systémov a zariadení v TB
- registrácia vzniknutých incidentov, kontrola nahlásených výpadkov
- úvodný support a klasifikácia incidentov
- zodpovednosť za promtné riešenie problémov a porúch IS, za riadenie incidentov, eskaláciu, určovanie priority a sledovanie zmien stavu riešenia
- kontrola procesu riešenia a uzatváranie incidentov
- kontrola vytvorených SR, zaraďovanie na aplikačných alebo systémových administrátorov
- zapisovanie výpadkov do štatistík
- vytváranie štatistických výkazov
- vedenie a aktualizovanie listu pohotovosti
- spracovanie podkladov pre pravidelný reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Čo vám ponúkame?
Nefinančné benefity:
Finančné benefity:
- neustále zvyšovanie kvalifikácie
- práca na TOP bankovych projektoch s najnovšími IT systémami
- možnosť kariérneho rozvoja dvoma smermi: a) expert , b) manager (project manager, líniový management)
Finančné benefity:
- zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
- príspevok na zdravie
- príspevok do 3. piliera
- dni dovolenky na navyše s programom - Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Aký je ideálny kandidát?
- pokročilá znalosť anglického jazyka
- základy SQL
- priame pracovné skúsenosti v blasti IT supportu
- skúsenosti s riadením IT incidentov a riešením neštandardných situácií
- znalosť IT procesov „Service support“ podľa ITIL - výhodou
- proaktívny prístup pri riešení problémových situácií
- vysoká miera kooperácie a zodpovednosti
- ochota na sebe pracovať
- serióznosť a spoľahlivosť
- tímový hráč
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 2161107
Megjelentetés dátuma: 29.6.2015
2015-06-29
Régió: okres Prešov Pozíció: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému, Systémový administrátor Cég: Tatra banka, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou