Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista retencie
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie komplexného poradenstva ohľadom produktov a služieb spoločnosti
- telefonická, písomná a osobná komunikácia s externým a interným zákazníkom
- zisťovanie spokojnosti a lojality zákazníkov
- proaktívne oslovovanie existujúcich zákazníkov za účelom prolongácie
- kontaktovanie zákazníkov za účelom retencie
- aktivácia a deaktivácia služieb
- riešenie požiadaviek zákazníkov
- osobná komunikácia so zákazníkom
- telefonická, písomná a osobná komunikácia s externým a interným zákazníkom
- zisťovanie spokojnosti a lojality zákazníkov
- proaktívne oslovovanie existujúcich zákazníkov za účelom prolongácie
- kontaktovanie zákazníkov za účelom retencie
- aktivácia a deaktivácia služieb
- riešenie požiadaviek zákazníkov
- osobná komunikácia so zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v spoločnosti. V prípade, že spĺňate požiadavky uvedené v tomto inzeráte, budeme Vás telefonicky kontaktovať a tešíme sa na osobné stretnutie s Vami!
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Telco
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu, telemarketingu alebo telefonického predaja
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, cieľavedomosť
- analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať v tíme a lojálnosť
- proaktívny prístup a ochota neustále sa vzdelávať
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, cieľavedomosť
- analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať v tíme a lojálnosť
- proaktívny prístup a ochota neustále sa vzdelávať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2090405
Megjelentetés dátuma: 21.4.2015
2015-04-21
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Cég: SWAN, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou