Špecialista pohľadávok s aktívnym anglickým a talianskym jazykom

Stegmann Slovakia, s.r.o.

Place of work
Bratislava
Contract type
full-time
Start date
ASAP
Wage (gross)
by agreement

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

- Manage accounts receivable portfolio of assigned branches / countries ensuring that customers are contacted and paying in a timely and efficient manner
- Handle collection, including continuous follow-up with late-paying customers to obtain payment
- Support cash application team by contacting customers and searching for payment details in order to allocate all incoming payments properly
- Identify invoices in dispute, assign them to appropriate resolvers, and coordinate the dispute resolution process by communicating with dispute resolvers, and escalating unresolved cases
- Perform regular account reconciliation with customers and coordinate resolution of all discrepancies
- Identify reasons for delay of payments, document them in the specific IT tool, and ensure that postings in IT system reflect the situation of the customer and/or invoice correctly
- Propose uncollectible cases for further legal actions and /or write-offs, and communicate with managers in the specific country to obtain their standpoint regarding these proposals
- Regularly report and analyze top oven invoices with local finance and operations managers in the specific country in order to have their support and/or accelerate cash collection/dispute resolution

Employee perks, benefits

- Career growth, trainings and further development
- Motivating salary
- Wide range of benefits and trainings

Information about the selection process

V prípade Vášho záujmu o túto pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis v anglickom jazyku na emailovú adresu: [email protected]

02/ 57203036
Kontaktovať budeme iba uchádzačov vyhovujúcich požiadavkám nášho klienta. Za porozumenie ďakujeme.

V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov:

Dotknutá osoba v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „ZOOOÚ“) dávam týmto súhlas spoločnostiam Stegmann Slovakia, s.r.o., so sídlom: Vysoká 32, 811 06 Bratislava, IČO: 35 958 898, ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., v odd.: Sro, vo vložke č.: 37879/B (ďalej v texte „Prevádzkovateľ“) na spracovanie osobných údajov poskytnutých elektronicky a/alebo písomne, najmä v rozsahu mena a priezviska, dátumu narodenia, adresy trvalého bydliska, titulu, dosiahnutého vzdelania a praxe a kontaktných údajov ako sú telefónne číslo alebo adresa elektronickej pošty (ďalej len ako „osobné údaje“). Súhlasím, aby k spracúvaným osobným údajom boli v prípade potreby pridané ďalšie osobné údaje potrebné na splnenie účelu spracúvania.

Účelom spracúvania osobných údajov je sprostredkovanie zamestnania pre dotknutú osobu u potenciálnych zamestnávateľov, dočasné pridelenie dotknutej osoby u užívateľského zamestnávateľa a spracovanie miezd, a to na dobu 3 rokov. Za tým účelom sa zaväzujem oznámiť ktorémukoľvek z Prevádzkovateľov zmeny poskytnutých osobných údajov v lehote 14 dní od uskutočnenia zmeny s tým, že tento je oprávnený oznámiť zmeny osobných údajov ostatným Prevádzkovateľom.

Dotknutá osoba dávam súhlas na sprístupnenie a poskytnutie osobných údajov z informačného systému Prevádzkovateľa tretím osobám, výlučne vo vzťahu k účelu spracúvania osobných údajov. Taktiež súhlasím s cezhraničným tokom osobných údajov, a to aj osobitných kategórií osobných údajov, teda s poskytnutím a sprístupnením mojich osobných údajov do členských krajín Európskej únie, pričom tieto údaje budú určené výlučne potenciálnym zamestnávateľom.

Dotknutá osoba má v súlade s ustanovením § 28 zákona o ochrane osobných údajov právo na základe písomnej žiadosti vyžadovať od Prevádzkovateľov:

a. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,
b. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme,
c. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého Prevádzkovatelia získali jej osobné údaje na spracúvanie,
d. vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
e. opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
f. likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
g. likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
h. blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti.

Dotknutá osoba má právo kedykoľvek požiadať ktoréhokoľvek z Prevádzkovateľov o likvidáciu jej osobných údajov. Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu zlikviduje osobné údaje dotknutej osoby taktiež v prípade, ak pominul účel ich spracúvania alebo ak spracúvané osobné údaje nie sú správne alebo aktuálne.
Vyhlásenie žiadateľa:
Zaslaním emailu Prevádzkovateľovi potvrdzujem, že údaje, ktoré som uviedol, sú pravdivé. Beriem na vedomie, že Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neakceptovať moju žiadosť alebo vyradiť moju osobu z informačného systému v prípade zistenia nepravdivosti poskytnutých osobných údajov

Company on whose behalf the position is being filled

Other unlisted areas

Our client is a succesfull international company.

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Educational Specialization

Finance, accounting

Language skills

English - Upper intermediate (B2) and Italian - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

- University education in accounting or finance preffered but not mandatory
- Advanced knowledge of MS Office
- English language - must have
- High level of communication skills
- Customer orientation
- Enthusiastic, cooperative and positive behavior
- Independent problem solving approach

Advertiser

Brief description of the company

Stegmann Slovakia is quickly developing in human resources area. In the personnel advisory industry we become to market leaders.
We are a subsidiary of the German concern 7(S), that is professionally oriented to personnel services provision. When using our services and know-how you will win speed, quality, confidentiality, and reliability, as proven by many satisfied candidates.
Stegmann Slovakia has more than 25 years of experiences on the labour market as professional services provider. International concern 7(S) is acting in Germany, France, Great Britain, The Nederlands, Poland, Slovakia, Czech, Austria and Belgium.

Number of employees

100-149 employees
ID: 2009053  Megjelentetés dátuma: 10.2.2015  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: by agreement