Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Treasury Junior s aktívnym anglickým jazykom - vhodné aj pre absolventa Ekonomickej univerzity so záujmom o oblasť Treasury
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava DNV, Bratislavský kraj
Bratislava DNV, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, medzinárodnú spoločnosť, ktorá sa venuje výrobe automobilových komponentov hľadáme Junior Treasurera.
Náplň práce:
- Denné sledovanie a riadenie cash flow spoločnosti a celého holdingu
- Sťahovanie, monitoring a analyzovanie zostatkov na účtoch, plánovanie transakcií, vykonávanie a autorizácia prevodov a komunikácia s bankami
- Konzultácie, podpora a dohľad nad finančným oddelením v otázkach riadenia hotovosti, finančných prostriedkov, úrokov a riadenia devízových rizík
- Správa systému elektronického bankovníctva pre celý holding
- Podpora pri vytváraní a spravovaní pokynov medzinárodného holdingu Treasury
- Rôzne ďalšie aktivity spojené s priamou podporou oddelenia Treasury
- Koordinácia a konsolidácia plánovania likvidity
- Denné, týždenné a mesačné finančné prehľady
- Denná aktualizácia sadzieb a cien v systéme Treasury manažmentu
- Analýza existujúcich cash manažment štruktúr (cash flow forecast) a plánovaných finančných potrieb spoločnosti
- Medzipodnikový úverový manažment (limit manažment, pôžičkový manažment, kalkulácia úrokov)
Náplň práce:
- Denné sledovanie a riadenie cash flow spoločnosti a celého holdingu
- Sťahovanie, monitoring a analyzovanie zostatkov na účtoch, plánovanie transakcií, vykonávanie a autorizácia prevodov a komunikácia s bankami
- Konzultácie, podpora a dohľad nad finančným oddelením v otázkach riadenia hotovosti, finančných prostriedkov, úrokov a riadenia devízových rizík
- Správa systému elektronického bankovníctva pre celý holding
- Podpora pri vytváraní a spravovaní pokynov medzinárodného holdingu Treasury
- Rôzne ďalšie aktivity spojené s priamou podporou oddelenia Treasury
- Koordinácia a konsolidácia plánovania likvidity
- Denné, týždenné a mesačné finančné prehľady
- Denná aktualizácia sadzieb a cien v systéme Treasury manažmentu
- Analýza existujúcich cash manažment štruktúr (cash flow forecast) a plánovaných finančných potrieb spoločnosti
- Medzipodnikový úverový manažment (limit manažment, pôžičkový manažment, kalkulácia úrokov)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé platové ohodnotenie
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- 13-ty a 14-ty plat
- Príspevok na DDS
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- 13-ty a 14-ty plat
- Príspevok na DDS
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis v slovenskom aj anglickom jazyku. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie - Ekonomické univerzita
- 2 ročné pracovné skúsenosti na podobnej pozícií pre medzinárodnú spoločnosť /v prípade absolventa EU bez praxe je potrebný výrazný záujem o prácu v oblasti Treasury a pozitívny vzťah k práci s číslami/
- Prax v oblasti bankovníctva a poisťovníctva na podobnej pozícii vítaná
- Anglický jazyk na aktívnej úrovni nevyhnutný /komunikácia v medzinárodnom prostredí/
- Znalosť MS Office na pokročilej úrovni
Osobnostné predpoklady:
- Analytické schopnosti
- Zodpovednosť a svedomitosť
- Výrazné komunikačné schopnosti
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Iniciatívnosť
- 2 ročné pracovné skúsenosti na podobnej pozícií pre medzinárodnú spoločnosť /v prípade absolventa EU bez praxe je potrebný výrazný záujem o prácu v oblasti Treasury a pozitívny vzťah k práci s číslami/
- Prax v oblasti bankovníctva a poisťovníctva na podobnej pozícii vítaná
- Anglický jazyk na aktívnej úrovni nevyhnutný /komunikácia v medzinárodnom prostredí/
- Znalosť MS Office na pokročilej úrovni
Osobnostné predpoklady:
- Analytické schopnosti
- Zodpovednosť a svedomitosť
- Výrazné komunikačné schopnosti
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Iniciatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3070087
Megjelentetés dátuma: 19.5.2017
2017-05-19
Régió: Bratislavský kraj Pozíció: Controller Cég: Start Group s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou