Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Prevádzkový manažér reštaurácie
SOPHISTIC INVESTMENT a.s.
Miesto práce
okres Banská Bystrica
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2017
01.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nový prevádzkový manažér bude zastrešovať následné strategické aktivity:
• plánovanie, monitorovanie, reportovanie a vyhodnocovanie úloh s dôrazom na tvorbu pridanej hodnoty pre zákazníkov, zamestnancov ako i majiteľov
• zodpovedá za optimálne pracovné prostredie a proaktívne rieši hroziace personálne zmeny s manažmentom reštaurácie
• zabezpečuje komplexný dohľad a kontrolu nad pripravenosťou pracoviska a plynulým priebehom celej prevádzky
Nový prevádzkový manažér bude vykonávať nasledovné obchodné a marketingové aktivity:
• komunikuje s dodávateľmi, cielene buduje a udržiava pozitívne vzťahy s vhodnými dodávateľmi, vyjednáva čo najvýhodnejšie podmienky
• úspešne riadi vzťahy so zákazníkmi: systematicky buduje a udržiava pozitívne vzťahy s klientmi
• pripravuje a realizuje cenové ponuky pre potenciálnych klientov
• orientuje sa na tvorbu pridanej hodnoty na základe sledovania tržieb a nákladov tovarov
• generuje a implementuje nápady na tematické podujatia
• v spolupráci s reklamnou agentúrou koordinuje tvorbu a distribúciu akýchkoľvek potrebných reklamných materiálov
• vykonáva dohľad nad prebiehajúcimi oslavami, svadbami, eventami a inými akciami
• predkladá návrhy na nové, atraktívne produkty, ponukové akcie na zvýšenie predaja položiek a služieb
Nový prevádzkový manažér bude vykonávať nasledovné operatívne aktivity:
• spracováva súhrnný denný report tržieb a posiela ho majiteľom
• zabezpečuje nábor, výber, prijímanie, adaptáciu nových zamestnancov a tiež skončenie pracovného pomeru
• zastrešuje personálnu agendu a proces činností s tým spojených (manažment personálnych a pracovnoprávnych dokumentov, oznamovacie povinnosti)
• organizačne zabezpečuje všetky podujatia (svadby, oslavy, eventy)
• rieši neštandardné prípady na prevádzke, ako aj sťažnosti a reklamácie
• podľa dochádzky pripravuje a odovzdáva mzdové podklady pre účtovnú firmu
• sumarizuje a odovzdáva účtovné podklady pre účtovnú firmu
• sumarizuje rozpisy jednotlivých smien do jedného spoločného mesačného rozpisu, schvaľuje absencie (dovolenky, priepustky, PN)
• dohliada na vedenie pokladničnej knihy (práca s hotovosťou a sledovanie cash-flow, príjem a výdaj, spracovanie tržieb)
• vybavuje kompletné objednávky tovaru podľa jednotlivých dodávateľov, sleduje optimálny stav zásob
• vybavuje telefonáty a e-maily na dennej báze
• denne vykonáva jednoduché marketingovo-propagačné aktivity (Facebook, Instagram)
• vyhodnocuje mesačnú inventúru (v prípade mánk a škôd hľadá príčiny vzniku a tie následne zosobňuje)
• zabezpečuje dennú aktualizáciu menu na webstránke, rozposlanie denného menu emailom databáze klientov, tlač a distribúciu
• zodpovedá za visual merchandising reštaurácie (interiér, exteriér)
• v prípade potreby zabezpečuje personálne posilnenie na akciách (brigádnici)
• operatívne rieši a následne zodpovedá za uzatvorenie reštaurácie mimo štandardných otváracích hodín
• v prípade nutnosti zastupuje vedúcich smien (drobné nákupy, vybavovanie dodávateľov, preberanie tovaru)
• zodpovedá za vybavenie požiadaviek na údržbu a opravy, kontroluje kvalitu a včasnosť vykonaných opráv
• plánovanie, monitorovanie, reportovanie a vyhodnocovanie úloh s dôrazom na tvorbu pridanej hodnoty pre zákazníkov, zamestnancov ako i majiteľov
• zodpovedá za optimálne pracovné prostredie a proaktívne rieši hroziace personálne zmeny s manažmentom reštaurácie
• zabezpečuje komplexný dohľad a kontrolu nad pripravenosťou pracoviska a plynulým priebehom celej prevádzky
Nový prevádzkový manažér bude vykonávať nasledovné obchodné a marketingové aktivity:
• komunikuje s dodávateľmi, cielene buduje a udržiava pozitívne vzťahy s vhodnými dodávateľmi, vyjednáva čo najvýhodnejšie podmienky
• úspešne riadi vzťahy so zákazníkmi: systematicky buduje a udržiava pozitívne vzťahy s klientmi
• pripravuje a realizuje cenové ponuky pre potenciálnych klientov
• orientuje sa na tvorbu pridanej hodnoty na základe sledovania tržieb a nákladov tovarov
• generuje a implementuje nápady na tematické podujatia
• v spolupráci s reklamnou agentúrou koordinuje tvorbu a distribúciu akýchkoľvek potrebných reklamných materiálov
• vykonáva dohľad nad prebiehajúcimi oslavami, svadbami, eventami a inými akciami
• predkladá návrhy na nové, atraktívne produkty, ponukové akcie na zvýšenie predaja položiek a služieb
Nový prevádzkový manažér bude vykonávať nasledovné operatívne aktivity:
• spracováva súhrnný denný report tržieb a posiela ho majiteľom
• zabezpečuje nábor, výber, prijímanie, adaptáciu nových zamestnancov a tiež skončenie pracovného pomeru
• zastrešuje personálnu agendu a proces činností s tým spojených (manažment personálnych a pracovnoprávnych dokumentov, oznamovacie povinnosti)
• organizačne zabezpečuje všetky podujatia (svadby, oslavy, eventy)
• rieši neštandardné prípady na prevádzke, ako aj sťažnosti a reklamácie
• podľa dochádzky pripravuje a odovzdáva mzdové podklady pre účtovnú firmu
• sumarizuje a odovzdáva účtovné podklady pre účtovnú firmu
• sumarizuje rozpisy jednotlivých smien do jedného spoločného mesačného rozpisu, schvaľuje absencie (dovolenky, priepustky, PN)
• dohliada na vedenie pokladničnej knihy (práca s hotovosťou a sledovanie cash-flow, príjem a výdaj, spracovanie tržieb)
• vybavuje kompletné objednávky tovaru podľa jednotlivých dodávateľov, sleduje optimálny stav zásob
• vybavuje telefonáty a e-maily na dennej báze
• denne vykonáva jednoduché marketingovo-propagačné aktivity (Facebook, Instagram)
• vyhodnocuje mesačnú inventúru (v prípade mánk a škôd hľadá príčiny vzniku a tie následne zosobňuje)
• zabezpečuje dennú aktualizáciu menu na webstránke, rozposlanie denného menu emailom databáze klientov, tlač a distribúciu
• zodpovedá za visual merchandising reštaurácie (interiér, exteriér)
• v prípade potreby zabezpečuje personálne posilnenie na akciách (brigádnici)
• operatívne rieši a následne zodpovedá za uzatvorenie reštaurácie mimo štandardných otváracích hodín
• v prípade nutnosti zastupuje vedúcich smien (drobné nákupy, vybavovanie dodávateľov, preberanie tovaru)
• zodpovedá za vybavenie požiadaviek na údržbu a opravy, kontroluje kvalitu a včasnosť vykonaných opráv
Zamestnanecké výhody, benefity
• Motivujúci odmeňovací systém orientovaný na výsledky
• Samostatnosť, flexibilita času a pohybu resp. „voľné ruky“ pri napĺňaní predstavenej a schválenej vízie a cieľov (orientácia na výsledky)
• Práca v mladom kolektíve a dynamickom odvetví
• Samostatnosť, flexibilita času a pohybu resp. „voľné ruky“ pri napĺňaní predstavenej a schválenej vízie a cieľov (orientácia na výsledky)
• Práca v mladom kolektíve a dynamickom odvetví
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame Vám stať sa členom tímu reštaurácie, ktorá už takmer 7 rokov prináša do Banskej Bystrice gastronómiu a poteší aj náročných konzumentov. V priestoroch starého meštianskeho domu neďaleko centra sa nachádza reštaurácia, oddelená kaviareň, samostatná vináreň, lounge v nádvorí a jedna z najkrajších letných terás na Slovensku. Reštaurácia sa už od prvého roku existencie umiestňuje na popredných priečkach hodnotenia magazínu Trend a tiež v rôznych súťažiach a odborných článkoch.
Súčasný tím reštaurácie apeluje na kvalitu, skúsenosť a profesionalitu. Od všetkých kolegov sa požaduje profesionálny prístup k práci, milé vystupovanie a flexibilita. Zároveň je nevyhnutné, aby mal daný uchádzač prax na pozícii prevádzkara/manažéra a skúsenosti so skladovým hospodárstvom, či programom Blue Gastro.
Práca je určená na plný pracovný úväzok.
Ponúkaný plat sa odvíja od rozsahu pracovnej pozície. Predpokladaný nástup je marec 2017. Plánované ukončenie výberového konania je 28.2.2017. Oslovení budú len uchádzači, ktorí budú spĺňať požadované kritériá. Následne budú prebiehať osobné pohovory. Ďakujeme za pochopenie.
Súčasný tím reštaurácie apeluje na kvalitu, skúsenosť a profesionalitu. Od všetkých kolegov sa požaduje profesionálny prístup k práci, milé vystupovanie a flexibilita. Zároveň je nevyhnutné, aby mal daný uchádzač prax na pozícii prevádzkara/manažéra a skúsenosti so skladovým hospodárstvom, či programom Blue Gastro.
Práca je určená na plný pracovný úväzok.
Ponúkaný plat sa odvíja od rozsahu pracovnej pozície. Predpokladaný nástup je marec 2017. Plánované ukončenie výberového konania je 28.2.2017. Oslovení budú len uchádzači, ktorí budú spĺňať požadované kritériá. Následne budú prebiehať osobné pohovory. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Gastronómia, Manažment, Marketing, Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Fakturácia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
− mimoriadny prehľad v gastronómií (skúsenosti zo zahraničia viac ako vítané)
− praktická skúsenosť s komplexným chodom prevádzky
− cit pre štylistiku a grafické cítenie
− praktická znalosť grafických programov vítaná
− znalosť anglického jazyka
− koordinačné schopnosti
− tímový hráč
− analytické a logické myslenie, flexibilita
− zmysel pre presnosť a precíznosť
− zodpovedný prístup k zmysluplnej a činorodej práci
− záujem o dlhodobú obojstranne výhodnú spoluprácu
− praktická skúsenosť s komplexným chodom prevádzky
− cit pre štylistiku a grafické cítenie
− praktická znalosť grafických programov vítaná
− znalosť anglického jazyka
− koordinačné schopnosti
− tímový hráč
− analytické a logické myslenie, flexibilita
− zmysel pre presnosť a precíznosť
− zodpovedný prístup k zmysluplnej a činorodej práci
− záujem o dlhodobú obojstranne výhodnú spoluprácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Za posledných 5 rokov sa náš hokejový klub HC'05 BANSKÁ BYSTRICA po 3 majstrovských tituloch v slovenskej hokejovej lige stal jedným z najvýznamnejších tímov a zároveň rešpektovanou športovou značkou. Našim cieľom je i naďalej budovať silnú značku slovenského športu a prinášať fanúšikom radosť a intenzívny zážitok. V našom meste, v ktorom hokej oslávi tento rok svoju 100 ročnicu, hokejovo vyrástli hráči NHL ako Michal Handzuš, Richard Zedník, Vladimír Országh, Ivan Majeský, Tomáš Surový, Peter Budaj, Zoltán Bátovský, a dalšie známe hokejové osobnosti. Jednoducho povedané, sme tím, ktorý má iskru a chceme sa obklopiť tými najlepšími nielen na ľade, ale aj v celej podpornej / riadiacej organizácií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2767292
Megjelentetés dátuma: 14.2.2017
2017-02-14
Régió: okres Banská Bystrica Pozíció: Prevádzkar, Prevádzkový manažér, Vedúci predajne/prevádzky Cég: SOPHISTIC INVESTMENT a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Dohodou