Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Riaditeľ odboru / koordinátor
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Miesto práce
Bajkalská 27, 827 99 Bratislava, Bratislava
Bajkalská 27, 827 99 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona 553/2003 a zákona 552/2003 Z.z.
podľa zákona 553/2003 a zákona 552/2003 Z.z.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Koordinovanie, riadenie a metodické usmerňovanie činností a personálnych kapacít potrebných pre implementáciu Programu
• Zodpovednosť za celkovú administráciu Programu a komunikáciu s EK
• Zabezpečovanie materiálno- technického vybavenia pre potreby odboru , spolupráce ostatných organizačných útvarov a organizácie práce na odbore
• Reportovanie, podávanie a schvaľovanie správ , reportov, plánov a iných dokumentov
• Kontrola projektovej dokumentácie predloženej Prijímateľom
• Rozpočtovanie aktivít, finančné riadenie, finančná kontrola v spolupráci s finančným manažérom odboru
• Príprava, resp. pripomienkovanie zmlúv a dohôd a ostatných činností spojených s projektmi
• Príprava podkladov pre publikovanie informácii o implementácii Programu
• Prezentovanie pokroku dosiahnutého pri implementácii Programu
• komunikácia s prijímateľom a rôznymi národnými resp. medzinárodnými inštitúciami zapojenými do Programu
• plánovanie, kontrola dodržiavania pravidiel, stanovených termínov a postupov
• Zodpovednosť za celkovú administráciu Programu a komunikáciu s EK
• Zabezpečovanie materiálno- technického vybavenia pre potreby odboru , spolupráce ostatných organizačných útvarov a organizácie práce na odbore
• Reportovanie, podávanie a schvaľovanie správ , reportov, plánov a iných dokumentov
• Kontrola projektovej dokumentácie predloženej Prijímateľom
• Rozpočtovanie aktivít, finančné riadenie, finančná kontrola v spolupráci s finančným manažérom odboru
• Príprava, resp. pripomienkovanie zmlúv a dohôd a ostatných činností spojených s projektmi
• Príprava podkladov pre publikovanie informácii o implementácii Programu
• Prezentovanie pokroku dosiahnutého pri implementácii Programu
• komunikácia s prijímateľom a rôznymi národnými resp. medzinárodnými inštitúciami zapojenými do Programu
• plánovanie, kontrola dodržiavania pravidiel, stanovených termínov a postupov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti,
- práca v mladom kolektíve,
- odborný rast a podpora vzdelávania,
- možnosť sebarealizácie,
- príjemné pracovné prostredie,
- 5 dní dovolenky navyše.
- práca v mladom kolektíve,
- odborný rast a podpora vzdelávania,
- možnosť sebarealizácie,
- príjemné pracovné prostredie,
- 5 dní dovolenky navyše.
Informácie o výberovom konaní
Štruktúrovaný životopis, motivačný list a PÍSOMNÝ SÚHLAS SO SPRACOVANÍM A UCHOVÁVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie zasielajte do 05.10.2016. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je 31.10.2016. Záujemcom o prácu vopred ďakujeme.
Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak budú Vaše skúsenosti, vzdelanie, schopnosti a zručnosti zodpovedať našim požiadavkám, na ponúkanú pracovnú ponuku, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.
V prípade, že nebudete kontaktovaný v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.
Životopis a iné údaje, ktoré nám poskytnete, budeme považovať za dôverné a Vaše osobné údaje budeme spravovať, spracovávať a uchovávať v súlade s účelom, pre ktorý boli poskytnuté, v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Údaje z Vášho životopisu zaradíme do našej databázy na obdobie 1 roka. Budú slúžiť pre účely budúceho kontaktu pri vytvorení vhodnej pozície. V prípade Vášho písomného nesúhlasu budú Vaše osobné materiály na požiadanie vyradené z evidencie.
Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak budú Vaše skúsenosti, vzdelanie, schopnosti a zručnosti zodpovedať našim požiadavkám, na ponúkanú pracovnú ponuku, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.
V prípade, že nebudete kontaktovaný v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.
Životopis a iné údaje, ktoré nám poskytnete, budeme považovať za dôverné a Vaše osobné údaje budeme spravovať, spracovávať a uchovávať v súlade s účelom, pre ktorý boli poskytnuté, v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Údaje z Vášho životopisu zaradíme do našej databázy na obdobie 1 roka. Budú slúžiť pre účely budúceho kontaktu pri vytvorení vhodnej pozície. V prípade Vášho písomného nesúhlasu budú Vaše osobné materiály na požiadanie vyradené z evidencie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technického zamerania, špecializácia v oblasti energetiky a projektového manažmentu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• podmienkou sú minimálne 5 ročné skúsenosti s riadením medzinárodných projektov a ich financovaním, výhodou sú skúsenosti v oblasti projektov financovaných zo štrukturálnych fondov EU a projektov financovaných prostredníctvom Európskej banky pre obnovu a rozvoj
• kompletná znalosť angličtiny (slovom aj písmom) minimálne na úroveň B2
• komunikačné a sociálne zručnosti
• prezentačné schopnosti
• vysoký etický štandard
• analytické myslenie
• schopnosť pracovať pod tlakom
• podpora teamovej práce
• prevzatie zodpovednosti za vykonanie práce
• pozitívny prístup k environmentálnym hodnotám
• kompletná znalosť angličtiny (slovom aj písmom) minimálne na úroveň B2
• komunikačné a sociálne zručnosti
• prezentačné schopnosti
• vysoký etický štandard
• analytické myslenie
• schopnosť pracovať pod tlakom
• podpora teamovej práce
• prevzatie zodpovednosti za vykonanie práce
• pozitívny prístup k environmentálnym hodnotám
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská inovačná a energetická agentúra (SIEA) je odbornou príspevkovou organizáciou zriadenou MH SR. Agentúra je nezávislou autoritou v oblasti podpory a rozvoja inovácií v priemysle a v oblasti energetiky. Jej úlohou je zabezpečovať technicko-odborné zázemie v súlade s inovačnou a energetickou legislatívou. Podieľa sa na tvorbe a novelizácii danej legislatívy vrátane implementácie smerníc Európskej únie a aktualizácii inovačnej stratégie a energetickej politiky Slovenskej republiky. Zaoberá sa tiež prípravou podporných programov a projektov venovaných úsporám energie, využívaniu obnoviteľných zdrojov energie, inováciám a od roku 2015, kedy na seba SIEA prevzala úlohy technologickej agentúry, aj technologickému rozvoju. Agentúra vykonáva funkciu implementačnej agentúry a sprostredkovateľského orgánu pre čerpanie štrukturálnych fondov Európskej únie v rámci dvoch operačných programov. Zároveň zabezpečuje a koordinuje medzinárodnú spoluprácu v činnostiach súvisiacich s technologickým rozvojom, inováciami a s energetickým hospodárstvom v oblasti zahraničnej pomoci a účasti Slovenskej republiky v medzinárodných organizáciách.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2731952
Megjelentetés dátuma: 21.9.2016
2016-09-21
Régió: Bratislava Pozíció: Riaditeľ odboru Cég: Slovenská inovačná a energetická agentúra
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: podľa zákona 553/2003 a zákona 552/2003 Z.z.