Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Objektový vedúci pre Sereď
SLOVCLEAN a.s.
Miesto práce
Sereď, Trnavský kraj
Sereď, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
upresníme na osobnom stretnutí
upresníme na osobnom stretnutí
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-zabezpečuje efektívny výkon prevádzkových činností na zverených objektoch
podľa popisu činnosti a objektovej dokumentácie
-zodpovedá za efektívne finančné riadenie prideleného objektu
-zodpovedá za personálnu oblasť na zverenom objekte
-zodpovedá za spracovanie podkladov pre spracovanie miezd, včasnosť ich
predkladania a ich správnosť
- zodpovedá za vytvorenie plánu čerpania dovoleniek a jeho realizáciu
-zodpovedá za pravidelný kontakt so zákazníkom a overuje spokojnosť
s dodanými službami, prípadne nastavuje kroky na zabezpečenie plnej
spokojnosti klienta
-zodpovedá za výkon kontroly kvality práce
-zodpovedá za výkon školenia spolupracovníkov
-zodpovedá za zabezpečenie dodávania služieb len zamestnancami s
potrebnou kvalifikáciou a zdravotnou spôsobilosťou
-zodpovedá za včasné predloženie požiadaviek na materiálové a technické
vybavenie
-zodpovedá za zverený majetok spoločnosti – vedie evidenciu materiálu a
vybavenia na zverených objektoch
-zodpovedá za starostlivosť o zverené vozidlo, údržbu strojov a zariadení,
-zodpovedá za rozvoj aktivít na objekte podľa požiadaviek zákazníka
-zodpovedá za kvalitné vypracovanie a včasné odovzdanie požadovaných
administratívnych podkladov
-spolupracuje s externým dodávateľom pri zásobovaní objektu materiálom a
technikou
-spolupracuje s odborným útvarom pri zabezpečovaní personálnych a
mzdových nárokov
-spolupracuje s finančným oddelením pri odovzdávaní vyúčtovania
-spolupracuje s odborným útvarom pri organizovaní a výkone školení
-spolupracuje s odborným útvarom pri výkone kontroly
podľa popisu činnosti a objektovej dokumentácie
-zodpovedá za efektívne finančné riadenie prideleného objektu
-zodpovedá za personálnu oblasť na zverenom objekte
-zodpovedá za spracovanie podkladov pre spracovanie miezd, včasnosť ich
predkladania a ich správnosť
- zodpovedá za vytvorenie plánu čerpania dovoleniek a jeho realizáciu
-zodpovedá za pravidelný kontakt so zákazníkom a overuje spokojnosť
s dodanými službami, prípadne nastavuje kroky na zabezpečenie plnej
spokojnosti klienta
-zodpovedá za výkon kontroly kvality práce
-zodpovedá za výkon školenia spolupracovníkov
-zodpovedá za zabezpečenie dodávania služieb len zamestnancami s
potrebnou kvalifikáciou a zdravotnou spôsobilosťou
-zodpovedá za včasné predloženie požiadaviek na materiálové a technické
vybavenie
-zodpovedá za zverený majetok spoločnosti – vedie evidenciu materiálu a
vybavenia na zverených objektoch
-zodpovedá za starostlivosť o zverené vozidlo, údržbu strojov a zariadení,
-zodpovedá za rozvoj aktivít na objekte podľa požiadaviek zákazníka
-zodpovedá za kvalitné vypracovanie a včasné odovzdanie požadovaných
administratívnych podkladov
-spolupracuje s externým dodávateľom pri zásobovaní objektu materiálom a
technikou
-spolupracuje s odborným útvarom pri zabezpečovaní personálnych a
mzdových nárokov
-spolupracuje s finančným oddelením pri odovzdávaní vyúčtovania
-spolupracuje s odborným útvarom pri organizovaní a výkone školení
-spolupracuje s odborným útvarom pri výkone kontroly
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- príspevok na stravu
- auto
- mobilný telefón
- notebook
- rôzne iné benefity
- príspevok na stravu
- auto
- mobilný telefón
- notebook
- rôzne iné benefity
Informácie o výberovom konaní
Svoje CV v slovenskom jazyku prosím zasielajte cez stránku profesia. Z časových dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PODMIENKOU JE BYDLISKO SEREĎ
- hľadáme dynamickú a lojálnu osobou s
príjemným vystupovaním
- s výbornými organizačnými schopnosťami
- komunikatívnu
- s chuťou učiť sa nové veci a pracovať nad rámec
svojich povinností
- časovo flexibilnú
- s citom pre detail
- precíznu
- ubytovanie neposkytujeme, nakoľko podmienkou je bydlisko Sereď
- hľadáme dynamickú a lojálnu osobou s
príjemným vystupovaním
- s výbornými organizačnými schopnosťami
- komunikatívnu
- s chuťou učiť sa nové veci a pracovať nad rámec
svojich povinností
- časovo flexibilnú
- s citom pre detail
- precíznu
- ubytovanie neposkytujeme, nakoľko podmienkou je bydlisko Sereď
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 3155427
Megjelentetés dátuma: 9.8.2017
2017-08-09
Régió: Trnavský kraj Pozíció: Brand manager, Facility manager, Office manager, Prevádzkar, Vedúci oddelenia Cég: SLOVCLEAN a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: upresníme na osobnom stretnutí