Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent kontroly a kvality
Slovak Lines
Miesto práce
Mlynské nivy 31, Bratislava
Mlynské nivy 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
07.11.2016
07.11.2016
Mzdové podmienky (brutto)
primerané a stabilné finančné ohodnotenie
primerané a stabilné finančné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť hľadá zodpovedného a spoľahlivého človeka na zastupovanie pracovníčky počas materskej dovolenky s nasledovnou náplňou práce:
- evidencia prijatých reklamácií, podnetov, sťažností, zabezpečovanie podkladov na ich riešenie
- vykonávanie školení vodičov
- vykonávanie komerčných kontrol
- implementovanie požiadaviek systému manažérstva kvality (SMK) v podmienkach spoločnosti
- riešenie interných a externých problémov týkajúcich sa kvality
- vedenie dokumentácie SMK
- starostlivosť o zavedený systém SMK podľa EN 9001:2008
- vykonávanie interných auditov SMK (certifikovaný audítor)
- evidencia prijatých reklamácií, podnetov, sťažností, zabezpečovanie podkladov na ich riešenie
- vykonávanie školení vodičov
- vykonávanie komerčných kontrol
- implementovanie požiadaviek systému manažérstva kvality (SMK) v podmienkach spoločnosti
- riešenie interných a externých problémov týkajúcich sa kvality
- vedenie dokumentácie SMK
- starostlivosť o zavedený systém SMK podľa EN 9001:2008
- vykonávanie interných auditov SMK (certifikovaný audítor)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v zabehnutom kolektíve
- možnosť osobného rastu
- zamestnanecké cestovné zľavy, aj pre rodinných príslušníkov
- 37,5 hod. pracovný týždeň
- stravné lístky v hodnote 4€/ks
- pracovisko situované v širšom centre Bratislavy
- možnosť osobného rastu
- zamestnanecké cestovné zľavy, aj pre rodinných príslušníkov
- 37,5 hod. pracovný týždeň
- stravné lístky v hodnote 4€/ks
- pracovisko situované v širšom centre Bratislavy
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti o prijatie do zamestnania spolu s profesijným životopisom prosíme zasielať e-mailom alebo písomne na korešpondenčnú adresu našej spoločnosti: Rožňavská 2, P.O.BOX 35, 820 04 Bratislava 24. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 5 rokov praxe v administratíve, vítaná je prax na odd. reklamácií; skúsenosti v oblasti SMK sú veľkou výhodou
- znalosť AJ v rozsahu bežnej konverzácie
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- odolnosť voči stresu, časová flexibilita
- znalosť práce na PC (Microsoft Office, Internet)
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
- znalosť AJ v rozsahu bežnej konverzácie
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- odolnosť voči stresu, časová flexibilita
- znalosť práce na PC (Microsoft Office, Internet)
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Lines je jeden z najvýznamnejších poskytovateľov verejnej autobusovej dopravy na Slovensku. Vykonávame pravidelnú, príležitostnú a osobitnú dopravu. Zároveň už vyše 50 rokov prevádzkujeme medzinárodnú autobusovú linku Bratislava – Viedeň, v rámci ktorej obsluhujeme aj viedenské letisko Schwechat.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 2761152
Megjelentetés dátuma: 11.10.2016
2016-10-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Kontrolór kvality, Špecialista ISO Cég: Slovak Lines
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: primerané a stabilné finančné ohodnotenie