Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Programový manažér Rastového programu
Slovak Business Agency
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou Rastového programu na podporu rastu a internacionalizácie malých a stredných podnikateľov (MSP) a vedenie súvisiacej agendy;
- zostavovanie obsahu služieb a podujatí Rastového programu po odbornej stránke a tvorba harmonogramu služieb;
- príprava, organizovanie a zabezpečenie realizácie jednotlivých služieb Rastového programu;
- spracovanie a posudzovanie žiadostí o služby Rastového programu v súlade s podmienkami programu a požiadavkami projektov, príprava podkladov pre hodnotiacu komisiu;
- participácia v príslušnom rozsahu na tvorbe a aktualizácii zmluvnej dokumentácie;
- aktívne vyhľadávanie a komunikácia s klientmi, zodpovednosť a starostlivosť o zverené portfólio klientov a služieb, príprava a spravovanie súvisiacej dokumentácie;
- súčinnosť pri napĺňaní merateľných ukazovateľov národných projektov vo vzťahu k Rastovému programu;
- vypracovávanie podkladov pre účely propagácie a informovania o službách a aktivitách Rastového programu;
- spolupráca a komunikácia s externými odbornými spolupracovníkmi, partnermi a ostatnými zainteresovanými stranami;
- vyhodnocovanie spätnej väzby klientov, spolupracovníkov a partnerov programu;
- aktualizácia implementačných a procesných manuálov a používateľských príručiek Rastového programu;
- práca s internými databázovými a informačnými systémami;
- súčinnosť pri hodnotení realizácie a výstupov programu a monitoringu implementačnej fázy národných projektov vo vzťahu k Rastovému programu, vypracovávanie požadovanej dokumentácie a správ, vrátane podkladov pre monitorovacie správy;
- aktívne vyhľadávanie nových podnetov, stimulov projektov, partnerov a kontaktov na spoluprácu;
- zostavovanie obsahu služieb a podujatí Rastového programu po odbornej stránke a tvorba harmonogramu služieb;
- príprava, organizovanie a zabezpečenie realizácie jednotlivých služieb Rastového programu;
- spracovanie a posudzovanie žiadostí o služby Rastového programu v súlade s podmienkami programu a požiadavkami projektov, príprava podkladov pre hodnotiacu komisiu;
- participácia v príslušnom rozsahu na tvorbe a aktualizácii zmluvnej dokumentácie;
- aktívne vyhľadávanie a komunikácia s klientmi, zodpovednosť a starostlivosť o zverené portfólio klientov a služieb, príprava a spravovanie súvisiacej dokumentácie;
- súčinnosť pri napĺňaní merateľných ukazovateľov národných projektov vo vzťahu k Rastovému programu;
- vypracovávanie podkladov pre účely propagácie a informovania o službách a aktivitách Rastového programu;
- spolupráca a komunikácia s externými odbornými spolupracovníkmi, partnermi a ostatnými zainteresovanými stranami;
- vyhodnocovanie spätnej väzby klientov, spolupracovníkov a partnerov programu;
- aktualizácia implementačných a procesných manuálov a používateľských príručiek Rastového programu;
- práca s internými databázovými a informačnými systémami;
- súčinnosť pri hodnotení realizácie a výstupov programu a monitoringu implementačnej fázy národných projektov vo vzťahu k Rastovému programu, vypracovávanie požadovanej dokumentácie a správ, vrátane podkladov pre monitorovacie správy;
- aktívne vyhľadávanie nových podnetov, stimulov projektov, partnerov a kontaktov na spoluprácu;
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická práca v mladom kolektíve;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- flexibilný pracovný čas;
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- flexibilný pracovný čas;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou a motivačným listom na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 19.05.2017.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
irelevantné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii výhodou;
- aktívne ovládanie ďalšieho cudzieho jazyka výhodou;
- skúsenosti s implementáciou medzinárodných alebo národných programov výhodou;
- znalosti z oblasti projektového manažmentu výhodou;
- znalosti o miestnom a regionálnom podnikateľskom prostredí s dôrazom na sektory MSP výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť, kreativita;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
- aktívne ovládanie ďalšieho cudzieho jazyka výhodou;
- skúsenosti s implementáciou medzinárodných alebo národných programov výhodou;
- znalosti z oblasti projektového manažmentu výhodou;
- znalosti o miestnom a regionálnom podnikateľskom prostredí s dôrazom na sektory MSP výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť, kreativita;
- schopnosť práce v tíme, vysoké pracovné nasadenie;
- samostatnosť, flexibilita;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3044550
Megjelentetés dátuma: 9.5.2017
2017-05-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Slovak Business Agency
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou