Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Big data solution engineer
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- dizajn a manažment analytických riešení v Java, Python, Spark, Hadoop
- technický projektový manažment pre vývoj interných riešení
- spolupráca s internými a externými tímami
- validácia/zhodnocovanie systémov a architerktúry v súlade s požiadavkami spoločnosti
- zhodnotenie externých analytických riešení pre internú adopciu...
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše (po 5tich rokoch ďalšie 3 dni, po 10tich rokoch ďaľšie 4 týždne dovolenky)
- ročný finančný bonus vyplácaný vždy v Marci
- flexibilná pracovná doba medzi 6:00 a 22:00
- plne hradené stravné lístky
- príspevok na verejnú dopravu
- mnoho ďaľsich...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Poisťovníctvo
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť založená v 19. storočí, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.
Poisťovníctvo
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť založená v 19. storočí, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie v oblasti Informačných technológií, Inžinierstva, Matematika alebo Fyziky
- skúsenosti s programovaním v Java alebo Python
- vedomosti SQL
- praktické znalosti s map/reduce based riešeniami ako napríklad Hadoop, Hive, atď.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 2426256
Megjelentetés dátuma: 6.2.2016
2016-02-06
Régió: Bratislava Pozíció: Databázový analytik, IT analytik Cég: S&you by SYNERGIE
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.