Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Sekretárka
RAVEN a. s.
Miesto práce
Trenčiansky kraj
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Miesto výkonu práce je v Považskej Bystrici.
- podieľa sa na príprave a uskutočnení programu manažéra - vedie termínový kalendár,
- dôsledne pripravuje materiály na pracovné stretnutia, zaznamenáva ich priebeh, zabezpečuje potrebný servis,
- spracováva a vybavuje externú a internú korešpondenciu,
- samostatne prijíma, zriaďuje, eviduje a spravuje interné predpisy,
- sprostredkováva komunikáciu medzi oddeleniami a príslušným manažérom,
- sleduje termíny plnenia úloh a určuje priority,
- plní operatívne úlohy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v podmienkach stabilnej spoločnosti,
- zaujímavé platové podmienky,
- možnosť kariérneho rastu,
- program zamestnaneckých výhod (príspevok na kultúru, šport, regeneráciu ... ).
Informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť a životopis s fotografiou zašlite e-mailom alebo poštou na adresu spoločnosti. Dovoľujeme si upozorniť, že vyrozumení budú len uchádzači, ktorí budú pozvaní na výberové konanie.
Miesto výkonu práce je v Považskej Bystrici.
Miesto výkonu práce je v Považskej Bystrici.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratívy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky praxe v oblasti administratívy obchodnej spoločnosti,
- aktívna znalosť aspoň jedného z uvedených cudzích jazykov podmienkou,
- excelentná znalosť slovenského jazyka,
- organizačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, diplomacia v jednaní,
- profesionalita, diskrétnosť, príjemné vystupovanie,
- ochota flexibility v súvislosti s časovou náročnosťou práce na tejto pozícii.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme najväčším predajcom hutníckeho materiálu na Slovensku s viac ako 30 ročnou úspešnou históriou.
Skupina RAVEN, s dcérskymi spoločnosťami v Českej republike, Maďarsku a Poľsku, 800 zamestnancami a obratom 300 mil. €, patrí k najvýznamnejším predajcom hutníckeho materiálu v krajinách Vyšehradskej štvorky.
Skupina RAVEN, s dcérskymi spoločnosťami v Českej republike, Maďarsku a Poľsku, 800 zamestnancami a obratom 300 mil. €, patrí k najvýznamnejším predajcom hutníckeho materiálu v krajinách Vyšehradskej štvorky.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2185126
Megjelentetés dátuma: 16.7.2015
2015-07-16
Régió: Trenčiansky kraj Pozíció: Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: RAVEN a. s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou