Vedúci/a obchodnej pobočky

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Riadiť a zodpovedať za prevádzku pridelenej pobočky
• Zodpovedať za plnenie kvantitatívnych aj kvalitatívnych cieľov pobočky. Plniť stanovené ciele v oblasti zákazníckej spokojnosti, kvality predaja a obsluhy.
• Zodpovedať za plnenie obchodného plánu danej pobočky vo všetkých segmentoch
• Aktívne vyhľadávať obchodné príležitosti a aktívny predaj do zvereného segmentu
• Viesť obchodné rokovania so zákazníkmi a vypracovávať obchodné ponuky
• Stanovovať plány a dohliadať na plnenie individuálnych a tímových predajných cieľov
• Spolupracovať pri navrhovaní a definovaní požiadaviek na rozvoj pobočky. Vytvárať reporty pre manažment.
• Podpora predaja, koučing, usmerňovanie poradcov a predajcov
• Zodpovedať za personálne zabezpečenie pobočky (výberové konania, zaškolenie)

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom alebo slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov, u ktorých posúdime, že majú vyhovujúci profil. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pozícia sa obsadzuje pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti z oblasti obchodu a riadenia ľudí aspoň 2 roky
• Schopnosť iniciovať a riadiť zmeny
• Skúsenosti v oblasti predaja s relevantnými výsledkami
• Skúsenosti s vedením ľudí výhodou, potenciál viesť ľudí a dosiahnuť cieľ
• Dynamický prejav, otvorenosť zmenám
• Orientácia na výsledok
• Zákaznícka orientácia, výborné vyjednávacie schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2787390  Megjelentetés dátuma: 31.10.2016