Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka výkonného riaditeľa
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívne práce zahŕňajúce osobný, telefonický a písomný kontakt s kolegami a spolupracovníkmi spoločnosti (prijímanie telefonátov, privítanie návštev, vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie),
- práca s MS Office (formátovanie dokumentov, vytváranie prehľadov, reportov a prezentácii),
- príprava listov, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v interných databázach,
- pomocné administratívne a organizačné práce ako napríklad tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania, archivácia,
- evidencia došlej a odoslanej pošty a faktúr,
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s externým prostredím, dodávateľmi spoločnosti a úradmi,
- zodpovednosť za zverenú administratívnu agendu.
- práca s MS Office (formátovanie dokumentov, vytváranie prehľadov, reportov a prezentácii),
- príprava listov, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v interných databázach,
- pomocné administratívne a organizačné práce ako napríklad tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania, archivácia,
- evidencia došlej a odoslanej pošty a faktúr,
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s externým prostredím, dodávateľmi spoločnosti a úradmi,
- zodpovednosť za zverenú administratívnu agendu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie v medzinárodnej spoločnosti,
- kvartálne bonusové odmeňovanie,
- dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke,
- možnosť čerpania Sick Day,
- Home Office 4x do mesiaca,
- príspevok pri uzavretí manželstva a narodení dieťaťa,
- notebook, mobilný telefón,
- možnosť vlastného rozvoja.
- kvartálne bonusové odmeňovanie,
- dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke,
- možnosť čerpania Sick Day,
- Home Office 4x do mesiaca,
- príspevok pri uzavretí manželstva a narodení dieťaťa,
- notebook, mobilný telefón,
- možnosť vlastného rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia sa obsadzuje na zástup počas materskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý má rozvinuté organizačné schopnosti, s vysokou mierou samostatnosti. So zmyslom pre detail, efektívnou komunikáciou a príjemným vystupovaním. Dĺžka požadovanej praxe sú minimálne 2 roky v oblasti Office manažmentu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3076116
Megjelentetés dátuma: 24.5.2017
2017-05-24
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Špecialista reportingu Cég: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.