Opeartions Manager s AJ- warehousing, Senec

ProfesKontakt, s.r.o.

Miesto práce
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Príprava a následná kontrola plnenia rozpočtu svojho oddelenia
• Rozvoj získaného predaja, budovanie dlhodobých, partnerských kontaktov s kľúčovými klientmi
• Komunikácia s klientmi a ostatnými členmi oddelení, získavanie spätnej väzby od klientov
• Zodpovednosť za bezproblémový chod prevádzky v rámci podniku
• Rozvoj prevádzkových postupov a ich optimalizácia z hľadiska efektivity (rozvoj produktu)
• Riadenie rizika – identifikácia, odhad pravdepodobnosti a následkov, preventívna činnosť
• Riadi všetky štandardy zamerané na kvalitu plánovania, kvalitu prepravy a spokojnosť koncového zákazníka
• Vytvára, implementuje a skvalitňuje procesy zamerané na skladovú a prepravnú politiku, interné smernice a procesy.
• Zodpovednosť za finančný výsledok v oblasti produktu
• Riadenie, koordinovanie, motivovanie a hodnotenie podriadených zamestnancov
• Dohľad nad súladom základných činností úseku v oblasti produktu s platnými právnymi predpismi

Zamestnanecké výhody, benefity

• Mladý a dynamický kolektív
• Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
• Adekvátne platové ohodnotenie, odmeny na základe MBO
• Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie
• Školenia, potrebné na vykonávanie práce
• Mobilný telefón, auto, notebook

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Pre nášho klienta, logistickú spoločnosť, hľadám vhodný profil na uvedenú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Min. 5 ročná prax v oddelení logistiky,
• Viac ako 3 ročná skúsenosť s vedením tímu,
• Priama skúsenosť s prácou v medzinárodnej spoločnosti,
• Strategické porozumenie oblasti logistiky z pohľadu obchodu
• Expert v oblasti projektového riadenia/manažment
• Dobrá znalosť odboru logistiky, situácie na trhu, konkurencie
• Znalosť právnej problematiky v logistike
• Schopnosť predávať, prezentovať a vyjednávať
• Komunikatívnosť
• Odolnosť voči stresu
• Prirodzený talent v priamom aj v nepriamom riadení ľudí
• Človek so zmyslom pre detail s organizačnými schopnosťami
• Analytickým myslením a prirodzenou vášňou zameranou na výsledky a postup vpred
• Silná osobnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ProfesKontakt je ryze česká personální a poradenská agentura specializovaná na výběry zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o zaměstnání i stávajícího personálu, outsoursing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé České republiky.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2758951  Megjelentetés dátuma: 10.10.2016