Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Teamleader útvaru starostlivosti o klienta
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
- koordinácia tímu pracovníkov zodpovedných za riešenie klientských podaní (reklamácie, sťažnosti a žiadosti)
- je zodpovedný za manažment podaní evidovaný v systémoch banky
- v prípade neprítomnosti niektorého z pracovníkov zabezpečí včasné spracovanie jeho agendy
- reportuje nadriadenému aktuálny stav výkonnosti procesu a pracovníkov v dohodnutej štruktúre
- spolupracuje na zmenách v aplikácii a procesoch
- je zodpovedný za plnenie všetkých KPI a SLA spojených s riešením podaní
- v prípade potreby zastupuje vedúceho špecializovaného útvaru
- komunikuje s ostatnými útvarmi banky zapojenými do procesu riešenia podaní
Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Bratislava - Karlova Ves
- Ponúkaný plat (brutto): dohodou
- Termín nástupu: ASAP, resp. dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Doba určitá - 1 rok (Následne je v prípade vzájomnej spokojnosti možné zmluvu predĺžiť na dobu neurčitú).
Požadujeme
Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
- 2 roky práce v back office, call centre alebo v priamom styku so zákazníkom – preferované je bankovníctvo alebo TELCO
- Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- Microsoft Office - pokročilý
Hľadáme
Pre danú pozíciu hľadáme človeka, ktorý spĺňa nasledujúce osobnostné predpoklady:
- komunikačné zručnosti a tímová spolupráca
- orientácia na kvalitu a štandardy
- orientácia na cieľ a výsledok
- otvorenosť k zmenám, orientácia na zlepšovanie a inováciu, iniciatívnosť
- procesné a analytické myslenie
- zodpovednosť, samostatnosť a spoľahlivosť
- schopnosť viesť a motivovať podriadených
Iné výhody
Medzi benefity, ktoré ponúkame, patria:
- férové odmeňovanie individuálnych výkonov našich zamestnancov
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní voľna na preliečenie v prípade práce neschopnosti „sick days“
- atraktívny balík benefitov z oblasti celoročnej zdravotnej starostlivosti, špecializovaných preventívnych prehliadok, nákupov v lekárňach alebo optikách, zájazdov, športu, jazykových kurzov a iné
- výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov
- zľavy u našich partnerov
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme kontaktovať písomne alebo telefonicky najneskôr do uvedeného predpokladaného termínu ukončenia výberového konania. Po tomto termíne považujte pracovnú pozíciu za uzatvorenú.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontakt
ID: 1830407
Megjelentetés dátuma: 11.8.2014
2014-08-11
Régió: Bratislava Pozíció: Back office špecialista, Pracovník reklamačného oddelenia, Vedúci oddelenia Cég: Poštová banka
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.