Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista (Referent) pre správu finančných aktív
Miesto práce
Headquarters: Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, 831 04 Bratislava, Bratislava
Headquarters: Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, 831 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2016/dohodou
01.11.2016/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho mladého kolektívu hľadáme zodpovedného a spoľahlivého kolegu, ktorý má záujem odborne rásť v oblasti finančných trhov, disponuje silnou vôľou, zmyslom pre detail a schopnosťou dotiahnuť veci až do konca.
Pracovná pozícia Špecialista (alebo Referent) pre správu finančných aktív združuje pohľad na finančné aktíva z perspektívy účtovníka, špecialistu na reporting a asset risk manažéra.
Hlavná pracovná náplň:
Pracovná pozícia Špecialista (alebo Referent) pre správu finančných aktív združuje pohľad na finančné aktíva z perspektívy účtovníka, špecialistu na reporting a asset risk manažéra.
Hlavná pracovná náplň:
- príprava podkladov pre zaúčtovanie finančných investícií (transakcie, ocenenie investícií, ich výnosnosť),
- sledovanie a aplikovanie zmien IFRS súvisiacich s oblasťou finančných investícií,
- príprava interných a externých reportov v súvislosti s finančnými investíciami spoločnosti,
- výpočet rizikových ukazovateľov trhového rizika a reporting v súvislosti so Solvency II,
- evidencia cenných papierov v informačnom systéme spoločnosti,
- spolupráca na tvorbe a aktualizácii interných predpisov z oblasti správy finančných aktív,
- spolupráca s bankami, správcovskými spoločnosťami, audítormi a inými subjektmi finančného trhu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame my:
- príjemné pracovné prostredie s profesionálnou podporou,
- zaujímavú a mnohostrannú prácu v silnej a dynamickej spoločnosti s medzinárodnou účasťou,
- kvalitné zaškolenie a ďalšie nadstavbové školenia potrebné k výkonu práce,
- osobný rozvoj,
- pružný pracovný čas,
- dovolenku navyše,
- stravné nad rámec zákona,
- nadštandardnú zdravotnú starostlivosť,
- voliteľný benefit v rámci programu cafeteria,
- príspevok na DDP a ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Tešíme sa na stretnutie.
Zaslaním životopisu nám zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze našej spoločnosti. Osobné údaje sú uchovávané po dobu 1 mesiaca od zverejnenia ponuky, po uplynutí uvedenej doby budú vymazané zo systému alebo zlikvidované skartovaním.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisov.
Tešíme sa na stretnutie.
Zaslaním životopisu nám zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze našej spoločnosti. Osobné údaje sú uchovávané po dobu 1 mesiaca od zverejnenia ponuky, po uplynutí uvedenej doby budú vymazané zo systému alebo zlikvidované skartovaním.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technického alebo ekonomického smeru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak ste vhodný kandidát, potom spĺňate tieto odborné a osobnostné predpoklady:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie I.,II, alebo III. stupňa ekonomického smeru,
- znalosť účtovania cenných papierov,
- znalosť IAS/IFRS štandardov súvisiacich s cennými papiermi,
- znalosť finančných trhov a finančnej matematiky,
- znalosť Solvency II a jej regulatórnych požiadaviek súvisiacich s investíciami VÝHODOU,
- pozícia Špecialista - práca na obdobnej pozícii min. 1 rok,
- pozícia Referent - práca na obdobnej pozícii VÝHODOU,
- anglický jazyk - úroveň B2,
- MS Office - pokročilý,
- zodpovednosť, precíznosť,
- samostatnosť, spoľahlivosť,
- analytické myslenie, praktické myslenie,
- komunikatívnosť, organizačné schopnosti,
- vysoké pracovné nasadenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.
Kontakt
ID: 2717170
Megjelentetés dátuma: 11.10.2016
2016-10-11
Régió: Bratislava Pozíció: Finančný analytik, Špecialista finančných trhov, Špecialista reportingu Cég: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou