Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Manažér - reprezentant spoločnosti
PhDr. Jozef Čuha - AND PARTNERS
Miesto práce
Žilinský kraj, okres Bytča, okres Čadca, okres Dolný Kubín, okres Kysucké Nové Mesto, okres Martin, okres Námestovo, okres Turčianske Teplice, okres Tvrdošín, okres Nové Mesto nad Váhom
Žilinský kraj, okres Bytča, okres Čadca, okres Dolný Kubín, okres Kysucké Nové Mesto, okres Martin, okres Námestovo, okres Turčianske Teplice, okres Tvrdošín, okres Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1300 - 1600 EUR/mesiac, cca 70% fixná a 30 % motivačná zložka
1300 - 1600 EUR/mesiac, cca 70% fixná a 30 % motivačná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Všeobecne :
Hlavným cieľom je
Starostlivosť o existujúcich zákazníkov k absolútnej spokojnosti klientov
K ďalším úlohám predovšetkým patrí:
- Vyhľadávanie nových zákazníkov
- Príprava tendrov v spolupráci s obchodnou asistentkou
- Príprava tendrov ktoré sa riadia zákonom o Verejnom obstarávaní
- Príprava a odosielanie cenových ponúk
- Vedenie písomnej agendy so zákazníkmi
- Príprava obchodných zmlúv
- Pravidelne hodnotenie svojich zákazníkov
- Spolupráca s produktový manažérom pri organizovaní prezentácii a školení pre zákazníkov
- Vybavovanie reklamácií v spolupráci s nákupom a logistikou
- Vedenie evidencie komisných skladov a inventúr
- Sledovanie a vymáhanie pohľadávok
- Podpora obchodného riaditeľa
- Účasť na poradách oddelenia obchodu
- ISO – hodnotenie spokojnosti zákazníkov
- Dodržiavanie interných smerníc, nariadení a postupov
- Účasť na príprave marketingový ch aktivít
- Vypracovávanie správ, štatistík, analýz
- Dodržanie plánu
- Účasť na vzdelávaní, školení podľa plánu
- Starať sa o zverené hodnoty, šetrné zaobchádzanie so zverenými vecami
1. Oblasť pôsobenia: Ste priamo podriadený obchodnému riaditeľovi a realizujete obchodnú stratégiu, rozvíjate nové obchodné nápady a významne tak prispievate k firemnému úspechu. . Zúčastňujete sa na veľkých tendroch, výberových konaniach a budujete dôveru a nové kontakty s najväčšími zákazníkmi. Preukazujete vytrvalosť, trpezlivosť, dôslednosť, ste akčný a prichádzate s novými riešeniami.
2. Váš profil: Ste osobnosť, máte vnútornú motiváciu. Staráte sa o maximálnu spokojnosť svojich zákazníkov. Vaše vzdelanie si rozširujete aj v oblasti predaja a marketingu. Znalosť angličtiny je veľkou výhodou.
3. Naša ponuka: Komplexná výzva pre vás, dosiahnuť vynikajúce výsledky v prosperujúc ej spoločnosti. Možnosť realizovať vaše viacročné skúsenosti.Trh ponúka rastúci potenciál a tým aj váš pocit úspechu. Vďaka zapojenia do medzinárodnej spoločnosti, budete ťažiť zo zaujímavých nadnárodných projektov.
Hlavným cieľom je
Starostlivosť o existujúcich zákazníkov k absolútnej spokojnosti klientov
K ďalším úlohám predovšetkým patrí:
- Vyhľadávanie nových zákazníkov
- Príprava tendrov v spolupráci s obchodnou asistentkou
- Príprava tendrov ktoré sa riadia zákonom o Verejnom obstarávaní
- Príprava a odosielanie cenových ponúk
- Vedenie písomnej agendy so zákazníkmi
- Príprava obchodných zmlúv
- Pravidelne hodnotenie svojich zákazníkov
- Spolupráca s produktový manažérom pri organizovaní prezentácii a školení pre zákazníkov
- Vybavovanie reklamácií v spolupráci s nákupom a logistikou
- Vedenie evidencie komisných skladov a inventúr
- Sledovanie a vymáhanie pohľadávok
- Podpora obchodného riaditeľa
- Účasť na poradách oddelenia obchodu
- ISO – hodnotenie spokojnosti zákazníkov
- Dodržiavanie interných smerníc, nariadení a postupov
- Účasť na príprave marketingový ch aktivít
- Vypracovávanie správ, štatistík, analýz
- Dodržanie plánu
- Účasť na vzdelávaní, školení podľa plánu
- Starať sa o zverené hodnoty, šetrné zaobchádzanie so zverenými vecami
1. Oblasť pôsobenia: Ste priamo podriadený obchodnému riaditeľovi a realizujete obchodnú stratégiu, rozvíjate nové obchodné nápady a významne tak prispievate k firemnému úspechu. . Zúčastňujete sa na veľkých tendroch, výberových konaniach a budujete dôveru a nové kontakty s najväčšími zákazníkmi. Preukazujete vytrvalosť, trpezlivosť, dôslednosť, ste akčný a prichádzate s novými riešeniami.
2. Váš profil: Ste osobnosť, máte vnútornú motiváciu. Staráte sa o maximálnu spokojnosť svojich zákazníkov. Vaše vzdelanie si rozširujete aj v oblasti predaja a marketingu. Znalosť angličtiny je veľkou výhodou.
3. Naša ponuka: Komplexná výzva pre vás, dosiahnuť vynikajúce výsledky v prosperujúc ej spoločnosti. Možnosť realizovať vaše viacročné skúsenosti.Trh ponúka rastúci potenciál a tým aj váš pocit úspechu. Vďaka zapojenia do medzinárodnej spoločnosti, budete ťažiť zo zaujímavých nadnárodných projektov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Po dohode so zamestnávateľom. Auto, mobil, telefón
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme kandidáta ktorý je už teraz osobnosťou s vynikajúcimi obchodnými a komunikačnými zručnosťami a môže dokladovať úspechy v predchádzajúcich pôsobeniach
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Spoločnosť so zahraničnou majetkovou účasťou, veľmi dobre zavedená na slovenskom trhu
Spoločnosť so zahraničnou majetkovou účasťou, veľmi dobre zavedená na slovenskom trhu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický, obchodný
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikácia so zákazníkom na najvyššej úrovni, flexibilný, ochotný cestovať, časovo prispôsobivý, otvorený novým veciam, selfmotivation,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Čuha s.r.o. zabezpečuje personálne poradenstvo a vzdelávanie pre firmy a jednotlivcov pri obsadzovaní pracovných pozícií v zahraničí a na Slovensku od roku 2000. Niekoľko tisíc spokojných umiestnených klientov a zamestnávateľov už roky dôveruje spoločnosti, ktorej cieľom je byť najlepší a nie najväčší.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1223021
Megjelentetés dátuma: 24.10.2016
2016-10-24
Régió: Žilinský kraj, okres Bytča, okres Čadca, okres Dolný Kubín, okres Kysucké Nové Mesto, okres Martin, okres Námestovo, okres Turčianske Teplice, okres Tvrdošín, okres Nové Mesto nad Váhom Pozíció: Account manager, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Produktový manažér Cég: PhDr. Jozef Čuha - AND PARTNERS
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1300 - 1600 EUR/mesiac, cca 70% fixná a 30 % motivačná zložka