Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Pre našu prevádzku v Ivanke pri Dunaji hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu príjmu tovaru.
Vašou úlohou bude spracovávanie všetkých typov objednávok, zadávanie a kontrola korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplností, príprava dokladov pre zamestnancov, ktorí prijímajú tovar, zhromažďovanie údajov pre GMS, porovnávanie objednávok a dodacích listov, spolupráca s oddeleniami a vykonávanie administratívnych a logistických služieb pre tieto oddelenia, riešenie zistených rozdielov
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Administratívny zamestnanec logistiky
Čo Vás čaká...
Pre našu prevádzku v Ivanke pri Dunaji hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu príjmu tovaru.
Vašou úlohou bude spracovávanie všetkých typov objednávok, zadávanie a kontrola korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplností, príprava dokladov pre zamestnancov, ktorí prijímajú tovar, zhromažďovanie údajov pre GMS, porovnávanie objednávok a dodacích listov, spolupráca s oddeleniami a vykonávanie administratívnych a logistických služieb pre tieto oddelenia, riešenie zistených rozdielov
Čo od Vás očakávame...
- Ukončené min. SOU
- Samostatnosť, dôslednosť a presnosť
- Flexibilita – práca na tri zmeny
- Práca s PC (Windows, Office)
- Analytické a komunikačné schopnosti
- Ochota učiť sa
- Zodpovedný prístup k práci
- Tímový duch
Na čo sa u nás môžete tešiť...
- Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- Kompletné vstupné zaškolenie
- Pracovný pomer na dobu neurčitú
- Sociálny program
- Možnosť profesijného i osobného rastu
- Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení
- Stravovanie vo firemnej reštaurácii
- 5 dní voľna nad rámec zákon
- Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO
- Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci
- Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2935801
Megjelentetés dátuma: 17.2.2017
2017-02-17
Régió: okres Senec Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.