Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
MÁM ZÁUJEM!
Pre našu prevádzku v Bratislave - Devínskej Novej Vsi hľadáme nových kolegov do rozširujúceho sa tímu na pozíciu Referent zakaznickeho call centra pre TOP klientov.
Nový kolega / nová kolegyňa bude zodpovedať za aktívnu komunikáciu s top klientelou spoločnosti.
Príjímať ich objednávky, informovať ich o našich produktoch a službách. Získavať, spracovávať a odovzdávať informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržovať si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov a aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja, aktívne riešiť náročné zákaznícke situácie, reprezentovať spoločnosť ako celok.
Pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Reportovať bude manažérovi call centra.
K svojmu životopisu prosím pripojte nasledujúci súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Referent zakaznickeho call centra pre TOP klientov
Pre našu prevádzku v Bratislave - Devínskej Novej Vsi hľadáme nových kolegov do rozširujúceho sa tímu na pozíciu Referent zakaznickeho call centra pre TOP klientov.
Náplň práce
Nový kolega / nová kolegyňa bude zodpovedať za aktívnu komunikáciu s top klientelou spoločnosti.
Príjímať ich objednávky, informovať ich o našich produktoch a službách. Získavať, spracovávať a odovzdávať informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržovať si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov a aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja, aktívne riešiť náročné zákaznícke situácie, reprezentovať spoločnosť ako celok.
Pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Reportovať bude manažérovi call centra.
Čo očakávame
- SŠ vzdelanie s maturitou
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti, mikrofonický hlas
- Vysokú orientáciu na zákazníka a na výsledok
- Administratívne činnosti - veľmi dobrú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)
- Samostatnosť, Flexibilitu, Zodpovednosť, Vytrvalosť
- Spoľahlivosť, schopnosť pracovať systematicky a plniť stanovené termíny
- Prax z komerčného call centra, alebo tele marketingu - výhodou
Čo ponúkame
- Trvalý pracovný pomer v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Zaujímavé finančne ohodnotenie
- Možnosť profesionálneho rastu
- Balíček zamestnaneckých výhod
Poznámka
K svojmu životopisu prosím pripojte nasledujúci súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2425311
Megjelentetés dátuma: 5.2.2016
2016-02-05
Régió: okres Malacky Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Cég: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.