Klientský pracovník pre kontaktné centrum mBank

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme medzinárodná spoločnosť so stabilným zázemím a príjemným pracovným prostredím. Ponúkame Ti príležitosť pracovať v kontaktnom centre pre MBANK, kde zdokonalíme Tvoju komunikáciu, predajné zručnosti a získaš prehľad o finančných produktoch.

Ponúkame ti kreatívne a tvorivé prostredie, kde môžeš získať veľa nových, zaujímavých poznatkov a zážitkov.

Čo od Teba očakávame:

- telefonickú komunikáciu, poskytovanie informácii a poradenstva klientom MBANK
- aktívnu ponuku bankových služieb a produktov
- zodpovednosť za kvalitu poskytovaných informácií.

Zamestnanecké výhody, benefity

- kvalitné úvodné školenie
- vzdelávanie v oblasti komunikačných a predajných zručností
- motivujúce finančné ohodnotenie
- voľné víkendy a sviatky
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy a tímové súťaže
- masáže priamo na pracovisku
- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- firemné akcie, teambuildingy.

Informácie o výberovom konaní

Pošli nám Tvoj životopis kliknutím na „Poslať spoločnosti životopis" alebo na e-mailovú adresu: [email protected].
Pokiaľ chceš bližšie info, zavolaj na číslo 0903 710 451 alebo napíš cez whatsapp.

Na výberové konanie Ťa budeme obratom kontaktovať telefonicky! Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikatívnosť
- pro-zákaznícka orientácia
- tímový hráč
- flexibilita
- samostatnosť
- zodpovednosť
- chuť učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3023533  Megjelentetés dátuma: 22.5.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní