Ovládaš anglický jazyk? Tak hľadáme práve Teba na zákaznícku podporu pre nášho zahraničného klienta.

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Október 2016
Mzdové podmienky (brutto)
pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame Ti vynikajúcu príležitosť využiť svoje nadobudnuté jazykové znalosti a naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím a príjemným, dynamickým pracovným prostredím.
Náplň práce:
- spracovávanie e-mailov, zákaznícka podpora v anglickom jazyku.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- motivačné programy
- moderné pracovné prostredie
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak spĺňaš vyššie uvedené požiadavky a naša ponuka Ťa zaujala, tak neváhaj a zašli nám svoj životopis na e-mailovú adresu: [email protected].
Na výberové konanie Ťa budeme kontaktovať telefonicky. Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
- anglický jazyk aktívne
- komunikatívnosť
- schopnosť pracovať samostatne
- časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2739307  Megjelentetés dátuma: 27.9.2016  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: pri osobnom pohovore