Operátor/ka call centra, Infolinka zákazníckeho servisu, Maďarský jazyk - Hlavný pracovný pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Nitriansky kraj, okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
2017
Mzdové podmienky (brutto)
pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk a ovládaš plynule maďarský jazyk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť a my si Ťa zaradíme do databázy záujemcov na spoluprácu s našou spoločnosťou!

Pri príležitosti príprav nového projektu, ktorý plánujeme spustiť začiatkom roka 2017, budeme obsadzovať voľné pozície operátorov na zákazníckej linke, v rámci ktorej Ti ponúkneme pracovať pre významného medzinárodného klienta v oblasti telekomunikácií.

Po spustení projektu, Tvojou pracovnou náplňou bude:

- poskytovanie profesionálneho zákazníckeho servisu v súlade s potrebami zákazníka
- spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácií volajúcemu zákazníkovi
- zabezpečovanie poradenstva.

Pracovný čas: Pondelok - Piatok od 8.00 - 18.00 hod. - pracovné zmeny podľa dohody

Produktové a komunikačné školenie poskytované našou spoločnosťou Ťa naučí všetko čo od Teba budeme potrebovať.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- moderné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus + jazykový príplatok)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- "Employee" tip
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected].
Pre bližšie informácie o postupe projektu, Ťa budeme kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

výborné komunikačné zručnosti
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2727985  Megjelentetés dátuma: 16.9.2016  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: pri osobnom pohovore