Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka vedenia spoločnosti
Miesto práce
Digital Park II, Einteinova 23, Bratislava
Digital Park II, Einteinova 23, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2017
01.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Organizácia pracovných stretnutí, konferencií a ostatnej agendy vedenia spoločnosti.
• Plánovanie služobných ciest – rezervácia ubytovania, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí.
• Spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov, vybavovanie telefonickej komunikácie.
• Organizovanie obchodných a osobných stretnutí generálneho riaditeľa.
• Administratívna podpora pre členov vedenia spoločnosti.
• Koordinovanie pracovných kalendárov riaditeľov jednotlivých oddelení.
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
• Zabezpečovanie rezervácii externých priestorov pre konanie porád, konferencií vrátane občerstvenia a potrebnej techniky.
• Spracovávanie rôznych dokumentov a vytváranie prezentácií.
• Administratívna podpora oddelenia ľudských zdrojov.
• Pravidelná komunikácia v anglickom jazyku, príprava dokumentov a jednoduchých prekladov.
• Plánovanie služobných ciest – rezervácia ubytovania, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí.
• Spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov, vybavovanie telefonickej komunikácie.
• Organizovanie obchodných a osobných stretnutí generálneho riaditeľa.
• Administratívna podpora pre členov vedenia spoločnosti.
• Koordinovanie pracovných kalendárov riaditeľov jednotlivých oddelení.
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
• Zabezpečovanie rezervácii externých priestorov pre konanie porád, konferencií vrátane občerstvenia a potrebnej techniky.
• Spracovávanie rôznych dokumentov a vytváranie prezentácií.
• Administratívna podpora oddelenia ľudských zdrojov.
• Pravidelná komunikácia v anglickom jazyku, príprava dokumentov a jednoduchých prekladov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Podpora vzdelávania, sebarealizácie a osobného rastu
• Moderné dynamické pracovné prostredie
• Pohyblivá pracovná doba
• Zaujímavá škála zamestnaneckých benefitov
• Moderné dynamické pracovné prostredie
• Pohyblivá pracovná doba
• Zaujímavá škála zamestnaneckých benefitov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
V prípade záujmu o ponúkanú pozíciu nám zašlite Váš životopis cez formulár na https://www.drmax.sk/kariera-drmax/karierny-formular/ .
Vaše materiály budú starostlivo posúdené a vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
V prípade záujmu o ponúkanú pozíciu nám zašlite Váš životopis cez formulár na https://www.drmax.sk/kariera-drmax/karierny-formular/ .
Vaše materiály budú starostlivo posúdené a vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť efektívnej organizácie času
• Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť efektívneho a konštruktívneho riešenia problémov
• Vysoká flexibilita a lojalita
• Aktívny šofér
• Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť efektívneho a konštruktívneho riešenia problémov
• Vysoká flexibilita a lojalita
• Aktívny šofér
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lekárne Dr. Max vznikli pred 18 rokmi spojením viacerých verejných lekární na celom území Slovenska, s cieľom byť k ľuďom čo najbližšie. Naše služby a poradenstvo sú vyhľadávané a využívané na viac ako 400 miestach po celej republike.
Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.
Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.
Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.
Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.
Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.
Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.
Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.
Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2831255
Megjelentetés dátuma: 7.2.2017
2017-02-07
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent Cég: Lekárne Dr.Max
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou