Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office manager
Krištáľové krídlo s. r. o.
Miesto práce
Drobného 27, Dúbravka
Drobného 27, Dúbravka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
25.1.2021
25.1.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zodpovedanie za chod oddelenia a vedenie pridelenej agendy.
• Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti.
• Spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov.
• Vedenie zápisov z porád a príprava podkladov.
• Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami.
• Zodpovedanie za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií.
• Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku.
• Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného.
• Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia.
• Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest.
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• Príjimanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
• Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
• Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
• Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti.
• Spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov.
• Vedenie zápisov z porád a príprava podkladov.
• Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami.
• Zodpovedanie za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií.
• Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku.
• Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného.
• Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia.
• Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest.
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• Príjimanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
• Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
• Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Zamestnanecké výhody, benefity
Flexibilný pracovný čas na základe dohody
Informácie o výberovom konaní
Z technických dôvodov budeme odpovedať iba vybraným uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, prispôsobivosť, zodpovednosť, schopnosť pracovať a rozmýšľať samostatne, kreativita, empatia, prax v požadovanej odbornosti minimálne 2-3 roky. Ochota a schopnosť udržiavať pracovné prostredie v čistote. Pozícia je vhodná pre mladého a dynamického uchádzača.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Organizovanie spoločenských podujatí, oceňovanie osobností cenou
Krištáľové krídlo, kultúrne podujatia, spolupráca s reklamnými a mediálnymi partnermi, charitatívne činnosti a podujatia.
Krištáľové krídlo, kultúrne podujatia, spolupráca s reklamnými a mediálnymi partnermi, charitatívne činnosti a podujatia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2731935
Megjelentetés dátuma: 19.1.2021
2021-01-19
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: Krištáľové krídlo s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac