Obchodný reprezentant pre región južného Slovenska

Máte skúsenosti z práce v oblasti obchodu a záujem o ich uplatnenie? Chcete sa stať členom ambiciózneho mladého tímu firmy, ktorá je súčasťou globálnej spoločnosti - uznávaného hráča v oblasti kancelárskej techniky a digitálnych technológií? V takom prípade čítajte ďalej, pretože máme prácu presne pre vás.

Sme Konica Minolta, úspešná dynamická spoločnosť, líder v oblasti tlačových technológií, digitálneho spracovania dokumentov a softvéru pre digitalizáciu, správu a archiváciu dokumentov. Výrazne investujeme do inovácií nástrojov pre digitalizáciu, aktívne vyhľadávame u zákazníkov príležitosti na ich podporu v tejto oblasti. To si vyžaduje profesionálny obchodný tím expertov IT, schopných predávať sofistikované riešenia.

Hľadáme ďalšieho člena nášho obchodného tímu pre zabehnutý región, ktorý bude iniciatívne a aktívne vyhľadávať zákazníkov, samostatne si organizovať obchodné stretnutia s klientmi a zodpovedne sa argumentačne pripravovať na rokovania.



„Keď som pred viac ako 10 rokmi nastupoval do firmy ako obchodník, mal som šťastie. Spoločnosť som vnímal len ako korporát, o produktoch som mal len základné informácie a hodnoty firmy mi vtedy nič nehovorili.
Šťastie som mal v tom, že sa mi podarilo prísť do stabilnej spoločnosti, ktorá mi poskytla priestor na osobný a profesijný rast. Interné a aj externé školenia sa konajú pravidelne, učil som sa od kolegov, manažérov. Už priamo od našich klientov som si potvrdil aj kvalitu služieb a produktov. So širokým portfóliom produktov, služieb a riešení mi pomohli konzultanti. Naučil som sa zamerať sa prioritne na výsledok, sústrediť sa na úspech.“


Tomáš Cepka, Area Sales Manager, priamy nadriadený

Čo zahŕňa práca obchodného reprezentanta?

  • Budete pracovať v tíme priameho predaja, ktorý tvoria obchodní reprezentanti, konzultanti a projektový manažér, s konkrétnou zodpovednosťou za predaj produktov portfólia spoločnosti (zariadenia, služby a riešenia) vo zverenom regióne južného Slovenska.
  • Budete mať na starosti databázu existujúcich zákazníkov zabehnutého regiónu, na rozvoji ktorej budete ďalej pracovať. Zároveň budete aktívne vyhľadávať a oslovovať nových klientov.
  • Zodpovedať budete za celý proces prípravy podkladov k obchodnému prípadu, od vypracovania ponuky až po jeho úspešné ukončenie a uzavretie zmluvného vzťahu so zákazníkom, výsledkom ktorého bude dodávka a inštalácia predaného zariadenia/služby.
  • Svoje úlohy budete zabezpečovať minimálne v rozsahu stanovenom plánom predaja, za podmienok daných platným cenníkom.
  • O svojich obchodných aktivitách si budete viesť záznamy v aktuálnom programovom vybavení.
  • Práca si od vás vyžiada aj samoštúdium v oblasti produktového marketingu predajného portfólia.
  • Pri svojej práci sa budete môcť spoľahnúť na podporu a pomoc ďalších členov tímu obchodu, technickej podpory a produktového marketingu.

Aké vlastnosti by ste mali mať a čo by ste mali vedieť?

  • Očakávame predovšetkým skúsenosti z predchádzajúcej práce v oblasti obchodu (skúsenosti s B2B a IT sférou výhodou)
  • Keďže veľká časť práce bude prebiehať na stretnutiach so zákazníkmi, mali by ste mať vynikajúce komunikačné, argumentačné a prezentačné schopnosti.
  • Hľadáme tímového hráča, schopného však samostatnej práce, s vysokou mierou nasadenia, s dobrými organizačnými schopnosťami.
  • Nemalo by vám robiť problém cestovanie v rámci zvereného regiónu južného Slovenska.
  • Očakávame vašu pro-zákaznícku orientáciu, aktívny záujem o dianie okolo vás, rozhľad, schopnosť získať prehľad o technických špecifikáciách našich produktov a schopnosť vedieť využiť tieto informácie v priebehu obchodných rokovaní, samozrejme s aktívnou podporou technicky zdatných ďalších členov obchodného tímu.
  • Vzhľadom na pridelený špecifický región južného Slovenska bude pre vás veľkou výhodou znalosť maďarčiny.

A čo za to?

  • Prácu na TPP
  • Platové ohodnotenie v štruktúre: základný plat + provízie za dokončené zákazky + odmeny za plnenie plánu.
  • Notebook, mobilný telefón a služobné vozidlo na pracovné, ale aj na súkromné účely.
  • Odborný profesionálny rast zahŕňajúci vstupné onboarding školenie, externé tréningy a ďalšie vzdelávanie v oblasti hard- a softskills.
  • Paletu benefitov a zamestnaneckých výhod sociálneho programu (Top Club – zahraničné pobyty v exotických krajinách pre najlepších obchodníkov, príspevky na študovanie jazyka, preplácanie súkromných km, príspevok na oblečenie, ...)
  • Príjemnú pracovnú atmosféru v mladom kolektíve v office moderného biznis centra s chill out terasou v Bratislave s dobrou dostupnosťou a možnosťou parkovania.
  • Skrátená pracovná doba v piatok.
  • Stanete sa súčasťou dobre fungujúceho tímu skúsených ľudí, ktorí dlhodobo budujú renomé Konica Minolta na Slovensku a neváhajú kedykoľvek podať pomocnú ruku kolegom.


To znie dobre, nie? Tak neváhajte a pošlite nám svoju žiadosť a životopis pod heslom: OBCHOD na adresu:
[email protected]
Budeme sa tešiť. Dovidenia.


Reagovať na ponuku
ID: 2817145  Megjelentetés dátuma: 6.12.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou