Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office manager
JUDr. Peter Zelenay, advokát
Miesto práce
Ul. 29. augusta 2265/19, Bratislava
Ul. 29. augusta 2265/19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej advokátskej kancelárie hľadáme nového kolegu/kolegyňu so zodpovednosťou za nasledovné oblasti:
- administratívna a organizačná podpora pre advokátov a advokátskych koncipientov.
- zodpovednosť za plynulý chod advokátskej kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
- prijímanie návštev a starostlivosť o občerstvenie návštev.
- príprava a starostlivosť o zasadaciu miestnosť.
- komunikácia s notármi, exekútormi, znalcami a tlmočníkmi.
- administratívna komunikácia so súdmi a štátnymi orgánmi.
- príjem/evidencia/správa/archivácia firemnej korešpondencie
- správa evidencie dochádzky, pokladničnej knihy, knihy došlej/odoslanej pošty.
- správa evidencie prijatých faktúr, kontrola schvaľovacieho procesu, zabezpečenie úhrady, príprava podkladov a komunikácia s externým účtovníkom.
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád.
- objednanie/nákup/evidencia kancelárskych potrieb a ostatného vybavenia kancelárie.
- zabezpečenie servisných opráv/reklamácií/výmeny/modernizácie vybavenia kancelárie.
- administratívne spravovanie vozového parku (evidencia a zabezpečovanie povinných kontrol, potrebného servisu a údržby, komunikáciu s dodávateľmi, poisťovňami, atď.).
- komunikácia a spolupráca so správcom budovy, externými dodávateľmi tovarov a služieb.
- starostlivosť o server dokumentov, úložné priestory, vedenie spisovej agendy a archívu kancelárie.
- pravidelná aktualizácia dát v spravovanej agende.
- administratívna a organizačná podpora pre advokátov a advokátskych koncipientov.
- zodpovednosť za plynulý chod advokátskej kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska.
- prijímanie návštev a starostlivosť o občerstvenie návštev.
- príprava a starostlivosť o zasadaciu miestnosť.
- komunikácia s notármi, exekútormi, znalcami a tlmočníkmi.
- administratívna komunikácia so súdmi a štátnymi orgánmi.
- príjem/evidencia/správa/archivácia firemnej korešpondencie
- správa evidencie dochádzky, pokladničnej knihy, knihy došlej/odoslanej pošty.
- správa evidencie prijatých faktúr, kontrola schvaľovacieho procesu, zabezpečenie úhrady, príprava podkladov a komunikácia s externým účtovníkom.
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád.
- objednanie/nákup/evidencia kancelárskych potrieb a ostatného vybavenia kancelárie.
- zabezpečenie servisných opráv/reklamácií/výmeny/modernizácie vybavenia kancelárie.
- administratívne spravovanie vozového parku (evidencia a zabezpečovanie povinných kontrol, potrebného servisu a údržby, komunikáciu s dodávateľmi, poisťovňami, atď.).
- komunikácia a spolupráca so správcom budovy, externými dodávateľmi tovarov a služieb.
- starostlivosť o server dokumentov, úložné priestory, vedenie spisovej agendy a archívu kancelárie.
- pravidelná aktualizácia dát v spravovanej agende.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v menšom pohodovom kolektíve,
- možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie (okrem zastrešovania jednoduchšej administratívnej agendy možnosť podieľať sa na zložitejších zadaniach, prípadne riešenia samostatnej agendy)
- možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie (okrem zastrešovania jednoduchšej administratívnej agendy možnosť podieľať sa na zložitejších zadaniach, prípadne riešenia samostatnej agendy)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis, s detailným popisom Vašej doterajšej praxe v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu [email protected].
Kontaktovať a pozývať na osobný pohovor budeme iba uchádzačov, ktorí vyhovujú našim požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Kontaktovať a pozývať na osobný pohovor budeme iba uchádzačov, ktorí vyhovujú našim požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo, nie je podmnienkou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 2711788
Megjelentetés dátuma: 8.12.2016
2016-12-08
Régió: Bratislava Pozíció: Office manager Cég: JUDr. Peter Zelenay, advokát
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Dohodou