Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent/ka obchodného oddelenia
JOBPOINT, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava III., Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislava III., Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• prijímanie telefonických objednávok od zákazníka
• nahrávanie zákaziek do interného systému
• poskytovanie informácií zákazníkom k ich zákazkám (potvrdzovanie dodacích termínov, dostupnosť skladových produktov)
• poskytovanie technických informácií k produktom
• riešenie rôznych dotazov a prípadných problémov so zákazníkom
• aktívne kontaktovanie zákazníkov a spracovanie údajov do databáz (prebiehajúce akcie, nové produkty, atď)
• interná komunikácia v rámci spoločnosti (napr. s vedúcim výroby k plneniu dodacích termínov)
• interné sledovanie zákaziek
• ošetrovanie dát v rámci interného elektronického systému (zakladanie dodávateľov, nastavovanie iných interných dát)
• posudzovanie reklamácií
• súvisiaca korešpondencia a administratíva
• výpomoc iným oddeleniam v rámci spoločnosti v horeuvedenných činnostiach
• podpora predaja
o Príprava bonusov z dát z vnútropodnikového systému, komunikácia so zákazníkmi
o Úzka spolupráca s obchodníkmipri dosahovaní a sledovaní cieľov stanovených pre jednotlivých zákazníkov
• nahrávanie zákaziek do interného systému
• poskytovanie informácií zákazníkom k ich zákazkám (potvrdzovanie dodacích termínov, dostupnosť skladových produktov)
• poskytovanie technických informácií k produktom
• riešenie rôznych dotazov a prípadných problémov so zákazníkom
• aktívne kontaktovanie zákazníkov a spracovanie údajov do databáz (prebiehajúce akcie, nové produkty, atď)
• interná komunikácia v rámci spoločnosti (napr. s vedúcim výroby k plneniu dodacích termínov)
• interné sledovanie zákaziek
• ošetrovanie dát v rámci interného elektronického systému (zakladanie dodávateľov, nastavovanie iných interných dát)
• posudzovanie reklamácií
• súvisiaca korešpondencia a administratíva
• výpomoc iným oddeleniam v rámci spoločnosti v horeuvedenných činnostiach
• podpora predaja
o Príprava bonusov z dát z vnútropodnikového systému, komunikácia so zákazníkmi
o Úzka spolupráca s obchodníkmipri dosahovaní a sledovaní cieľov stanovených pre jednotlivých zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť podieľať sa na zlepšovaní, budovaní, zmenách. Sebarealizácia, po zapracovaní samostatnosť, možnosť kariérneho rastu!
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu zašlite prosím CV a motivačný list na naše kontakty. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie do 21 dní. V prípade veľkej odozvy budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. V prípade, že si želáte aby sme Vás v budúcnosti kontaktovali s vhodnými pracovnými ponukami uveďte v žiadosti aj súhlas s archivovaním Vašich osobných údajov v našej databáz. V opačnom prípade budú podľa zákona zlikvidované.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
výrobno-obchodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti očnej optiky
výrobno-obchodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti očnej optiky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vynikajúce komunikačné schopnosti
• Skúsenosti s prácou v Call centre výhodou
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať
• Pro-zákaznícka orientácia
• Zodpovednosť, spoľahlivosť
• Skúsenosti s prácou v Call centre výhodou
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať
• Pro-zákaznícka orientácia
• Zodpovednosť, spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3092124
Megjelentetés dátuma: 5.6.2017
2017-06-05
Régió: Bratislava III., Bratislavský kraj, Bratislava Pozíció: Asistent, Helpdesk operátor, Obchodný referent, Referent odbytu, Špecialista podpory zákazníkov Cég: JOBPOINT, spol. s r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou