Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administrator
JOBPOINT, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava II., Bratislava
Bratislava II., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1500-1800
1500-1800
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Fakturácia - vystavovenie, kontrola, skenovanie
Koordinácia ukončenia hospodárskeho roka v spolupráci s Finančným manažérom
Komunikácia s audítormi, s účtovným oddelením v Poľsku, so servisným centrom v Rakúsku, s externým spracovateľom miezd
Finančné plánovanie
Cash flow – príprava a sledovanie na mesačnej báze
Daňové povinnosti – sledovanie DPPO, preddavky, DPH, daň z motorových vozidiel
Inventarizácie (majetok, ceniny, reklamné predmety)
Personálna agenda – príprava podkladov (dochádzka, stravné lístky, evidencia PN a OČR) a komunikácia s externým spracovateľom miezd
Agenda vstupných kariet
IT – koordinácia (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Právne služby – administrácia právnych služieb (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Obstarávanie – administrácia nákupu IT vybavenia a služobných áut
Koordinácia ukončenia hospodárskeho roka v spolupráci s Finančným manažérom
Komunikácia s audítormi, s účtovným oddelením v Poľsku, so servisným centrom v Rakúsku, s externým spracovateľom miezd
Finančné plánovanie
Cash flow – príprava a sledovanie na mesačnej báze
Daňové povinnosti – sledovanie DPPO, preddavky, DPH, daň z motorových vozidiel
Inventarizácie (majetok, ceniny, reklamné predmety)
Personálna agenda – príprava podkladov (dochádzka, stravné lístky, evidencia PN a OČR) a komunikácia s externým spracovateľom miezd
Agenda vstupných kariet
IT – koordinácia (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Právne služby – administrácia právnych služieb (interná v rámci skupiny, s tretími stranami)
Obstarávanie – administrácia nákupu IT vybavenia a služobných áut
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej spoločnosti
možnosť využívať cudzí jazyk v každodennom kontakte
medzinárodné prostredie
možnosť využívať cudzí jazyk v každodennom kontakte
medzinárodné prostredie
Informácie o výberovom konaní
- v prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite prosím na uvedený kontakt Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie do 14 dní. V prípade, že si želáte aby sme Vás v budúcnosti kontaktovali s vhodnými pracovnými ponukami uveďte v žiadosti aj súhlas s archivovaním Vašich osobných údajov v našej databáze. V opačnom prípade budú podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov zlikvidované.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poľnohospodárstvo
stabilná medzinárodná spoločnosť
stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie, ekonómia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pracovné skúsenosti v medzinárodne organizovanom servisnom centre,
- prehľad vo financiách a ekonomike
- skúsenosti v účtovníctve a/alebo personalistike sú vítané
- používanie SAP – účtovný a kontrolingový modul – je vítané
- komunikačné a organizačné zručnosti,
- aktívny prístup so silnou orientáciou na medzinárodné prostredie a organizačnú štruktúru v spoločnosti,
- tímová práca a zároveň samostatnosť v medzinárodnom prostredí
- odolnosť voči stresu
- prehľad vo financiách a ekonomike
- skúsenosti v účtovníctve a/alebo personalistike sú vítané
- používanie SAP – účtovný a kontrolingový modul – je vítané
- komunikačné a organizačné zručnosti,
- aktívny prístup so silnou orientáciou na medzinárodné prostredie a organizačnú štruktúru v spoločnosti,
- tímová práca a zároveň samostatnosť v medzinárodnom prostredí
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2712688
Megjelentetés dátuma: 4.9.2016
2016-09-04
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Controller, Personalista, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Cég: JOBPOINT, spol. s r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1500-1800