Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Payroll accountant / mzdový účtovník/ čka
JOBPOINT, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava, centrum
Bratislava, centrum
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúce
motivujúce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Kompletné spracovanie mzdovej problematiky pre klientov spoločnosti dodávateľským spôsobom:
Bežné mesačné spracovanie miezd
prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na príslušných úradoch
Ročné zúčtovanie daní a zdravotného poistenia
Výkazy pre poisťovne, štatistické hlásenia a reporty
• komunikácia s poisťovňami a štátnymi inštitúciami
• príprava podkladov pre účtovníctvo
• reporting podľa individuánych požiadaviek klienta
• spracovanie HR štatistických prehľadov
• aktívna komunikácia s prideleným portfóliom klientov
• monitoring aktuálnych legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy
Spôsob práce prebieha predovšetkým v elektronickej forme, automatizované vstupy a výstupy.
Bežné mesačné spracovanie miezd
prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na príslušných úradoch
Ročné zúčtovanie daní a zdravotného poistenia
Výkazy pre poisťovne, štatistické hlásenia a reporty
• komunikácia s poisťovňami a štátnymi inštitúciami
• príprava podkladov pre účtovníctvo
• reporting podľa individuánych požiadaviek klienta
• spracovanie HR štatistických prehľadov
• aktívna komunikácia s prideleným portfóliom klientov
• monitoring aktuálnych legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy
Spôsob práce prebieha predovšetkým v elektronickej forme, automatizované vstupy a výstupy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom kolektíve, v peknom prostredí
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- profesionálna spoločnosť
- možnosť kariérneho rastu
- možnosť spracúvať mzdy moderným spôsobom
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- profesionálna spoločnosť
- možnosť kariérneho rastu
- možnosť spracúvať mzdy moderným spôsobom
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie do 21 dní. V prípade, že si želáte aby sme Vás v budúcnosti kontaktovali s vhodnými pracovnými ponukami uveďte v žiadosti aj súhlas s archivovaním Vašich osobných údajov v našej databáze. V opačnom prípade budú podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov zlikvidované.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
stabilná medzinadnárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť
stabilná medzinadnárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Prax na pozícii/v oblasti
mzdové účtovníctvo, účtovníctvo, personalistika
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• uvítame kandidáta s min. 1 – ročnou praxou v oblasti spracovania miezd a personálnej problematiky alebo v oblasti účtovníctva s chuťou špecializovať sa na mzdy
• orientácia v oblasti slovenského pracovného práva, sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a problematike zdaňovania závislej činnosti
• Dobrá IT zručnosť (najmä MS Excel)
• Orientácia na klienta
• Osobná charakteristika : flexibilita, spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, dobrý timemanažment (schopnosť dodržiavať termíny), organizačné schopnosti, príjemné mvystupovanie, pozitívne myslenie
• orientácia v oblasti slovenského pracovného práva, sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a problematike zdaňovania závislej činnosti
• Dobrá IT zručnosť (najmä MS Excel)
• Orientácia na klienta
• Osobná charakteristika : flexibilita, spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, dobrý timemanažment (schopnosť dodržiavať termíny), organizačné schopnosti, príjemné mvystupovanie, pozitívne myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
JOBPOINT je stabilná personálno poradenská spoločnosť / ambulancia pracovnej psychológie s mnohoročnými skúsenosťami. Pre svojich klientov poskytujeme komplexné služby pri vyhľadávaní vhodných kandidátov. Poskytujeme služby kariérneho poradenstva. Riešime komplex HR otázok a otázok psychológie práce vo firemnom prostredí i pre individuálnych klientov. Krízový manažment, optimalizácia organizácií. Dopravná psychológia.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2055302
Megjelentetés dátuma: 5.2.2018
2018-02-05
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Ekonóm, Mzdový účtovník, Personalista, Účtovník Cég: JOBPOINT, spol. s r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: motivujúce