Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Manažér pobočky Pezinok
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Miesto práce
okres Pezinok
okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Popis práce
Spoločnosť INDEX NOSLUŠ obsadzuje pozíciu manažéra pobočky v Pezinku
náplň práce:
- rokovania a komunikácia s klientmi, prijímanie objednávok od klientov na brigády a dojednávanie s nimi pracovné podmienky brigádnikov , miesto a čas výkonu práce,
- organizovanie výberových konaní, hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi, evidencia času uzavretia pracovnej zmluvy klienta s kandidátom a plynutie doby na záverečnú fakturáciu,
- zabezpečovanie administratívy spojenej so zabezpečovaním brigád, výberom, hodnotením a umiestňovaním uchádzačov a kandidátov do pracovného procesu u klientov,
- vedenie databázy uchádzačov o prácu,
- sledovanie úhrad vystavených faktúr a riešenie pohľadávok,
- komunikácia s inými pobočkami za účelom čo najrýchlejšieho vyhľadania kandidátov podľa požiadaviek klienta,
- riadenie každodenného chodu pobočky, sledovanie a kontrolovanie nákladovosti na zabezpečenie chodu pobočky a jej čo najvyššiu efektívnosť,
- vyhotovovanie prehľadov o činnosti pobočky pre potreby vedúceho regiónu a manažment spoločnosti,
- zúčastňovať sa porád vedúcich pobočiek regiónu a predkladanie zápisníc z porád pobočky,
- zodpovedanie za finančnú hotovosť pobočky v jej pokladni a komunikácia s bankou,
- uvádzanie a adaptácia novoprijatých konzultantov pobočky v adaptačnom období,
- vyhotovovanie podkladov pre účtovné oddelenie ,
- organizovanie a zabezpečenie včasných a správnych výplat brigádnikom a riešenie prípadných reklamácií,
- zabezpečovanie archivácie určených dokladov o uskutočnených brigádach
náplň práce:
- rokovania a komunikácia s klientmi, prijímanie objednávok od klientov na brigády a dojednávanie s nimi pracovné podmienky brigádnikov , miesto a čas výkonu práce,
- organizovanie výberových konaní, hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi, evidencia času uzavretia pracovnej zmluvy klienta s kandidátom a plynutie doby na záverečnú fakturáciu,
- zabezpečovanie administratívy spojenej so zabezpečovaním brigád, výberom, hodnotením a umiestňovaním uchádzačov a kandidátov do pracovného procesu u klientov,
- vedenie databázy uchádzačov o prácu,
- sledovanie úhrad vystavených faktúr a riešenie pohľadávok,
- komunikácia s inými pobočkami za účelom čo najrýchlejšieho vyhľadania kandidátov podľa požiadaviek klienta,
- riadenie každodenného chodu pobočky, sledovanie a kontrolovanie nákladovosti na zabezpečenie chodu pobočky a jej čo najvyššiu efektívnosť,
- vyhotovovanie prehľadov o činnosti pobočky pre potreby vedúceho regiónu a manažment spoločnosti,
- zúčastňovať sa porád vedúcich pobočiek regiónu a predkladanie zápisníc z porád pobočky,
- zodpovedanie za finančnú hotovosť pobočky v jej pokladni a komunikácia s bankou,
- uvádzanie a adaptácia novoprijatých konzultantov pobočky v adaptačnom období,
- vyhotovovanie podkladov pre účtovné oddelenie ,
- organizovanie a zabezpečenie včasných a správnych výplat brigádnikom a riešenie prípadných reklamácií,
- zabezpečovanie archivácie určených dokladov o uskutočnených brigádach
Požadujeme
- riadiace schopnosti
- analytické myslenie
- schopnosť identifikácie problémov a navrhovať ich riešenia
- komunikačné schopnosti, empatia
- prax v riadiacej pozícii v oblasti personalistiky nutná
- orientácia sa v regióne
- aktívný vodič
- analytické myslenie
- schopnosť identifikácie problémov a navrhovať ich riešenia
- komunikačné schopnosti, empatia
- prax v riadiacej pozícii v oblasti personalistiky nutná
- orientácia sa v regióne
- aktívný vodič
Kontakt
ID: 1454289
Megjelentetés dátuma: 3.4.2013
2013-04-03
Régió: okres Pezinok Pozíció: Mzdový účtovník, Office manager, Personalista, Personálny konzultant, Špecialista fakturácie a platieb Cég: INDEX NOSLUŠ s.r.o.