Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pracovníčka pre backoffice ( výberové konanie stále otvorené )
Hypo Consulting, s. r. o.
Miesto práce
Račianska 62/C, 831 02, Bratislava
Račianska 62/C, 831 02, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
1.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou úlohou bude administratívna podpora obchodným zástupcom a vedeniu spoločnosti a zabezpečenie administratívneho chodu firmy:
• zabezpečenie administratívneho zapojenia obchodníka do systému
• komunikácia s obchodníkmi a zodpovedanie ich otázok
• ostatné podporné činnosti pre obchodníkov
• telefonická a emailová komunikácia s klientmi spoločnosti
• zápisovanie údajov do databáz a kontrola správnosti údajov v informačnom systéme
• podporné činnosti pre firemný marketing
• ostatné administratívne úkony podľa pokynov vedenia spoločnosti
• zabezpečenie administratívneho zapojenia obchodníka do systému
• komunikácia s obchodníkmi a zodpovedanie ich otázok
• ostatné podporné činnosti pre obchodníkov
• telefonická a emailová komunikácia s klientmi spoločnosti
• zápisovanie údajov do databáz a kontrola správnosti údajov v informačnom systéme
• podporné činnosti pre firemný marketing
• ostatné administratívne úkony podľa pokynov vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• rôznorodá práca
• príjemný kolektív
• firemný mobil
• presne definované zodpovednosti a pracovné postupy
• príjemný kolektív
• firemný mobil
• presne definované zodpovednosti a pracovné postupy
Informácie o výberovom konaní
Pre zaradenie do výberového konania zašlite emailom Vaše CV s aktuálnou fotografiou na mika @ hypoconsulting.sk, do predmetu napíšte BACKOFFICE a do obsahu emailu napíšte stručný sprievodný motivačný text, Vaše meno a mobil.
Kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky a uvedené postupy. Ďakujeme všetkým záujemcom, neúspešné kandidáty neinformujeme.
Kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky a uvedené postupy. Ďakujeme všetkým záujemcom, neúspešné kandidáty neinformujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
na obdobnej pozícii min. 3 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vyžadujeme dodržiavanie pracovných postupov
• schopnosť rýchlo sa učiť nové veci a postupy
• primerané organizačné schopnosti
• zodpovednosť, precíznosť a spoľahlivosť
• samostatnosť pri riešení zadaných úloh
• príjemné vystupovanie a milý prístup ku klientom a obchodníkom
• príjemný telefonický prejav, komunikatívnosť
• nefajčiar
Práca je vhodná pre toho, kto je zodpovedný, pečlivý, komunikatívny, má logické uvažovanie, primerané organizačné schopnosti a je schopný dôsledne dodržiavať stanovené pracovné postupy.
• schopnosť rýchlo sa učiť nové veci a postupy
• primerané organizačné schopnosti
• zodpovednosť, precíznosť a spoľahlivosť
• samostatnosť pri riešení zadaných úloh
• príjemné vystupovanie a milý prístup ku klientom a obchodníkom
• príjemný telefonický prejav, komunikatívnosť
• nefajčiar
Práca je vhodná pre toho, kto je zodpovedný, pečlivý, komunikatívny, má logické uvažovanie, primerané organizačné schopnosti a je schopný dôsledne dodržiavať stanovené pracovné postupy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stredne veľká a stabilne rastúca firma fungujúca už 13 rokov, založená ako hypotekárne centrum. Špecializujeme sa na sprostredkovanie hypoték a posledé roky rozširujeme naše portólio o ďalší produkty a služby. Máme svoj prístup a naozaj jedinečnú firemnú kultúru. Po rokoch úspešného fungovania sme hrdí na našu filozofiu založenú na dobrých základoch a poctivosti. Vieme, že sme vďaka tomu zašli veľmi ďaleko - možno nie rýchlo a skokovo, ale určite s pevným základom a udržateľnosťou. Neustále sa vzdelávame a pracujeme na sebe. Spolupracujeme so všetkými finančnými inštitúciami na Slovensku. Pridajte sa k nám!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2759001
Megjelentetés dátuma: 10.10.2016
2016-10-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Recepčná, Sekretárka Cég: Hypo Consulting, s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou