Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Osobná asistentka/ Osobný asistent / Office manager
HRQ SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta ne pozíciu osobnej asistentky/ asistenta konateľovi spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
- asistencia nadriadenému
- správa časového rozvrhu a kontaktov nadriadeného
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- administratíva, pošta, práca s faktúrami
- zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia pre
klientov (vrátane občerstvenia a veci potrebných v kancelárií)
- podpora chodu kancelárie (prehľad v spisoch a pracovných
dokumentoch, poriadok v miestnosti, kontrola stavu kancelárie)
- plnenie operatívnych úloh podľa príkazov nadriadeného
- správa kontaktov
- starostlivosť o návštevy
- náplň práce vychádzajúca z pozície osobnej asistentky
Miesto práce:
Bratislava - Rača, Žabí Majer
Vašou náplňou práce bude:
- asistencia nadriadenému
- správa časového rozvrhu a kontaktov nadriadeného
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- administratíva, pošta, práca s faktúrami
- zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia pre
klientov (vrátane občerstvenia a veci potrebných v kancelárií)
- podpora chodu kancelárie (prehľad v spisoch a pracovných
dokumentoch, poriadok v miestnosti, kontrola stavu kancelárie)
- plnenie operatívnych úloh podľa príkazov nadriadeného
- správa kontaktov
- starostlivosť o návštevy
- náplň práce vychádzajúca z pozície osobnej asistentky
Miesto práce:
Bratislava - Rača, Žabí Majer
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú spoločnosť
- stále pracovné miesto
- benefity spoločnosti
- stále pracovné miesto
- benefity spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese. Prosím pripojte aj motivačný list, kde uvediete Vašu motiváciu pracovať na danej pozícii.
V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.
V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa predajom technického materiálu.
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa predajom technického materiálu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené SŠ vzdelanie
- VP skup. B/ aktívny vodič - PODMIENKOU
- prax na podobnej pozícii
- Nemecký jazyk alebo Anglický jazyk - na pokročilej úrovni,
- základy účtovníctva
- technický background
- ochota a chuť dlhodobo zastávať danú pozíciu
- časová flexibilita
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť, kreativita, dôslednosť
- organizačné zručnosti
- ochota pomôcť
- VP skup. B/ aktívny vodič - PODMIENKOU
- prax na podobnej pozícii
- Nemecký jazyk alebo Anglický jazyk - na pokročilej úrovni,
- základy účtovníctva
- technický background
- ochota a chuť dlhodobo zastávať danú pozíciu
- časová flexibilita
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť, kreativita, dôslednosť
- organizačné zručnosti
- ochota pomôcť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2700383
Megjelentetés dátuma: 23.8.2016
2016-08-23
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: HRQ SK s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou