Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka manažmentu
HEADSCOUT s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody s úspešným kandidátom
Podľa dohody s úspešným kandidátom
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ brutto
od 1250€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, hľadáme pozíciu Asistentka manažmentu, ktorá bude zodpovedná za všeobecnú administratívnu podporu manažérov.
• Má znalosti a prehľad o fungovaní daného oddelenia (určitá skupina zamestnancov, manažment), o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
• Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
• Spracováva a archivuje dokumenty daného oddelenia. Zakladá zmluvy, spravuje a má prehľad o archíve dokumentov.
• Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
• Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
• Pozná potreby a pracovný rozvrh daného oddelenia má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
• Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu dané oddelenie.
• Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
• Zabezpečuje služobné cesty pre dané oddelenie, dopravu a rezervuje ubytovanie.
• Pripravuje reporty, analýzy a prieskumy pre určitú skupinu zamestnancov (manažment, oddelenie).
• Má znalosti a prehľad o fungovaní daného oddelenia (určitá skupina zamestnancov, manažment), o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
• Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
• Spracováva a archivuje dokumenty daného oddelenia. Zakladá zmluvy, spravuje a má prehľad o archíve dokumentov.
• Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
• Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
• Pozná potreby a pracovný rozvrh daného oddelenia má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
• Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu dané oddelenie.
• Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
• Zabezpečuje služobné cesty pre dané oddelenie, dopravu a rezervuje ubytovanie.
• Pripravuje reporty, analýzy a prieskumy pre určitú skupinu zamestnancov (manažment, oddelenie).
Zamestnanecké výhody, benefity
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Balík benefitov vzťahujúci sa k pozícii upresnený počas pohovoru
• Práca v medzinárodnej spoločnosti s medzinárodným zastúpením
• Reálna možnosť rozšíriť svoje vedomosti a schopnosti
• Veľmi dobre fungujúce procesy v spoločnosti
• Možnosť realizácie vlastného potenciálu
• Balík benefitov vzťahujúci sa k pozícii upresnený počas pohovoru
• Práca v medzinárodnej spoločnosti s medzinárodným zastúpením
• Reálna možnosť rozšíriť svoje vedomosti a schopnosti
• Veľmi dobre fungujúce procesy v spoločnosti
• Možnosť realizácie vlastného potenciálu
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA.
Prosíme o zasielanie životopisov len uchádzačky, ktoré majú skúsenosti s rovnakou náplňou práce. Váš životopis zasielajte prosím v Anglickom jazyku.
Kontaktovať budeme iba vhodných uchádzačov.
Prosíme o zasielanie životopisov len uchádzačky, ktoré majú skúsenosti s rovnakou náplňou práce. Váš životopis zasielajte prosím v Anglickom jazyku.
Kontaktovať budeme iba vhodných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou
• Profesionálny zjav, prejav
• Entuziazmus pre prácu
• Rešpekt voči kolegom na všetkých úrovniach
• Profesionálny zjav, prejav
• Entuziazmus pre prácu
• Rešpekt voči kolegom na všetkých úrovniach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2749521
Megjelentetés dátuma: 19.11.2018
2018-11-19
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: HEADSCOUT s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1250€ brutto