Office assistant

Miesto práce
Trenčín, Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 600 EUR/mesiac

Otvára sa Vám skvelá pracovná príležitosť v dynamickom a profesionálnom prostredí našej úspešnej spoločnosti. Hľadáme šikovnú, komunikatívnu a zodpovednú kolegyňu (kolegu), ktorá s úsmevom zvládne nasledujúce činnosti:

- Koordinácie telefonického kontaktu s kandidátmi a klientmi
- Prijímanie návštev
- Koordinácia poštových zásielok, evidencia pošty
- Ranná príprava kancelárie
- Administratíne činnosti
- Komunikácia s účtovným oddelením
- Koordinácia inzercie
- Reporting
- Práca s databázou
- Príprava podkladov
- Administratívna podpora
- Vybavovanie e-mailovej komunikácie
- Príprava knihy jázd
- Sledovanie zásob kancelárskych potrieb
- Expense reporty

Požadujeme

Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:

- Skúsenosť na podobnej pozícii
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (slovom aj písmom)
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Flexibilita a dobrý time management

Benefity

Čo Ti vieme ponúknuť my?
-Nebudeš mať stereotypnú prácu
-Budeš pracovať v v mladom, inovatívnom tíme ľudí
-Priestor pre iniciatívu a nápady
-Podpora jazykového vzdelávania

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2829516  Megjelentetés dátuma: 28.11.2016  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 500 - 600 EUR/mesiac