Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadá sa HR ŠPECIALISTA!!! Veľmi súrne!!!
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máte skúsenosti z interného HR oddelenia, dokážete sa výborne orientovať v zákonníku práce a na otázky zamestnancov odpovedáte s priateľským úsmevom? Pripravovali ste už podklady pre mzdy, komunikovali so zdravotnou a sociálnou poisťovňou? A ešte dokonca ovládate anglický jazyk?
Využite tieto úžasné skúsenosti, posuňte ich na vyššiu úroveň v medzinárodnej spoločnosti, kde máte možnosť kariérne rásť a ktorá si zachováva priateľské prostredie menšej výrobnej spoločnosti.
Vašou úlohou na pozícii HR špecialista bude:
- administrácia mzdovej agendy pre Bratislavskú pobočku medzinárodnej spoločnosti (viac ako 250 zamestnancov) a prípravu podkladov pre mzdy
- zodpovednosť za aktualizáciu údajov zamestnancov v systéme
- spolupráca s účtovným oddelením a ostatnými súvisiacimi oddeleniami
- zodpovednosť za prihlášky a odhlášky zamestnancov v zdravotnej a sociálnej poisťovni
- podpora a poradenstvo zamestnancom v otázkach HR agendy (dovolenky, priepustky a pod.)
- podpora HR oddelenia a príprava rôznych dokumentov
- zodpovednosť za administráciu stravných lístkov
- zodpovednosť za zavádzanie nových benefitov a komunikácia s externými dodávateľmi
Využite tieto úžasné skúsenosti, posuňte ich na vyššiu úroveň v medzinárodnej spoločnosti, kde máte možnosť kariérne rásť a ktorá si zachováva priateľské prostredie menšej výrobnej spoločnosti.
Vašou úlohou na pozícii HR špecialista bude:
- administrácia mzdovej agendy pre Bratislavskú pobočku medzinárodnej spoločnosti (viac ako 250 zamestnancov) a prípravu podkladov pre mzdy
- zodpovednosť za aktualizáciu údajov zamestnancov v systéme
- spolupráca s účtovným oddelením a ostatnými súvisiacimi oddeleniami
- zodpovednosť za prihlášky a odhlášky zamestnancov v zdravotnej a sociálnej poisťovni
- podpora a poradenstvo zamestnancom v otázkach HR agendy (dovolenky, priepustky a pod.)
- podpora HR oddelenia a príprava rôznych dokumentov
- zodpovednosť za administráciu stravných lístkov
- zodpovednosť za zavádzanie nových benefitov a komunikácia s externými dodávateľmi
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- výbornú znalosť zákonníka práca
- skúsenosti na obdobnej pozícii s prípravou podkladov pre mzdy
- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
- silná miera zodpovednosť a precíznosti
- príjemné, priateľské a pozitívne vystupovanie
- výbornú znalosť zákonníka práca
- skúsenosti na obdobnej pozícii s prípravou podkladov pre mzdy
- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
- silná miera zodpovednosť a precíznosti
- príjemné, priateľské a pozitívne vystupovanie
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
ID: 2807930
Megjelentetés dátuma: 11.11.2016
2016-11-11
Régió: Bratislavský kraj Pozíció: HR asistent, HR generalist, Personalista Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.