Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Chceš pracovať v oblasti HR?
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1400 EUR/mesiac
700 - 1400 EUR/mesiac
Náš košický tím konzultantov potrebuje novú posilu. Hľadáme energickú osobnosť, ktorá má chuť učiť sa nové veci, vie sa nadchnúť pre prácu a je zameraná na zákazníka.
Na tejto pozícii budeš zabezpečovať náborové potreby našich klientov. Obsadzovať pozície v HR, obchode, účtovníctve a pod. Budeš realizovať pohovory s uchádzačmi o zamestnanie. Ak máš rád dynamické prostredie a oblasť HR ti je blízka, tak sa Ti u nás bude páčiť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Recruitment
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov
- Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Zadávanie inzercie do prístupných médií
- Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Prezentovanie služieb spoločnosti
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Zodpovednosť za pravidelný reporting
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Na tejto pozícii budeš zabezpečovať náborové potreby našich klientov. Obsadzovať pozície v HR, obchode, účtovníctve a pod. Budeš realizovať pohovory s uchádzačmi o zamestnanie. Ak máš rád dynamické prostredie a oblasť HR ti je blízka, tak sa Ti u nás bude páčiť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Recruitment
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov
- Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Zadávanie inzercie do prístupných médií
- Starostlivosť o kľúčových klientov a kľúčové náborové projekty
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Prezentovanie služieb spoločnosti
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Zodpovednosť za pravidelný reporting
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požadujeme
Ideálny kandidát by mal spĺňať tieto kritériá:
- VŠ / SŠ vzdelanie (ekonomického alebo technické zamerania výhodou)
- Prax v HR, administratíve alebo obchode
- Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Silná orientácia na zákazníka
- Výborné komunikačne schopnosti
- Schopnosť jednania s klientmi
- Flexibilita a pracovné nasadenie
- PC znalosti – MS Office
- VŠ / SŠ vzdelanie (ekonomického alebo technické zamerania výhodou)
- Prax v HR, administratíve alebo obchode
- Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Silná orientácia na zákazníka
- Výborné komunikačne schopnosti
- Schopnosť jednania s klientmi
- Flexibilita a pracovné nasadenie
- PC znalosti – MS Office
Benefity
Je množstvo dôvodov, prečo si vybrať práve nás - tradícia, know-how, zázemie medzinárodnej spoločnosti.. ale kto to dnes o sebe nehovorí, však? :)
V čom však vynikáme? Je to náš interne nazývaný "Grafton spirit" - v Graftone sme jednoducho radi spolu, baví nás to, čo robíme a chceme to robiť najlepšie ako sa dá. Vždy dobre naladení, tímové hry nie len na teambuildingoch a rôznych mimopracovných aktivitách, ale i pri práci na zadaných projektoch, na ktorých spoločne robíme. Čo viac?
- od začiatku na nič nebudeš sám - absolvuješ množstvo školení a vzdelávacích aktivít, ktoré z Teba spravia experta v oblasti, pre ktorú budeš pracovať;
- máš k dispozícii balíček finančných i nefinančných benefitov, ktoré si môžeš namixovať podľa vlastného výberu (jazykové kurzy, športové aktivity s kolegami a iné);
- vieš si výborné zarobiť - stačí len chcieť a makať!
V čom však vynikáme? Je to náš interne nazývaný "Grafton spirit" - v Graftone sme jednoducho radi spolu, baví nás to, čo robíme a chceme to robiť najlepšie ako sa dá. Vždy dobre naladení, tímové hry nie len na teambuildingoch a rôznych mimopracovných aktivitách, ale i pri práci na zadaných projektoch, na ktorých spoločne robíme. Čo viac?
- od začiatku na nič nebudeš sám - absolvuješ množstvo školení a vzdelávacích aktivít, ktoré z Teba spravia experta v oblasti, pre ktorú budeš pracovať;
- máš k dispozícii balíček finančných i nefinančných benefitov, ktoré si môžeš namixovať podľa vlastného výberu (jazykové kurzy, športové aktivity s kolegami a iné);
- vieš si výborné zarobiť - stačí len chcieť a makať!
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2801212
Megjelentetés dátuma: 7.11.2016
2016-11-07
Régió: Košice Pozíció: Back office špecialista, Klientský pracovník, Personálny konzultant Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 - 1400 EUR/mesiac