Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista komplexných objednávok (francúzsky jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1400 EUR/mesiac
1000 - 1400 EUR/mesiac
Ak sa chcete realizovať v BACK OFFICE, máte predchádzajúce skúsenosti v ADMINISTRATÍVE/OBJEDNÁVKOVOM PROCESE (vrátane part-time), aktívny ANGLICKÝ jazyk a FRANCÚZSKY jazyk na komunikatívnej úrovni, pošlite si životopis čím skôr. Jeden z našich klientov hľadá vhodných kandidátov do tímu interných multilinguálnych špecialistov.
Vašimi dennými pracovnými aktivitami bude:
- spracovávanie dát a ich detailné zaznamenávanie v internej databáze a systémoch
- komunikácia s obchodnými zástupcami a distribútormi na globálnej úrovni
- podpora a komunikácia s internými oddeleniami spoločnosti
- administratívna podpora finančnému oddeleniu a oddeleniu zákazníckej podpory
- kontrola nad objednávkami, faktúrami (od prijatia po archiváciu)
- riešenie nezrovnalostí, nezhôd, ich komunikácia a náprava
- participácia na projektoch medzi oddeleniami spoločnosti
- riešenie komplexných úloh, participácia na tvorbe reportov a analýz
Vašimi dennými pracovnými aktivitami bude:
- spracovávanie dát a ich detailné zaznamenávanie v internej databáze a systémoch
- komunikácia s obchodnými zástupcami a distribútormi na globálnej úrovni
- podpora a komunikácia s internými oddeleniami spoločnosti
- administratívna podpora finančnému oddeleniu a oddeleniu zákazníckej podpory
- kontrola nad objednávkami, faktúrami (od prijatia po archiváciu)
- riešenie nezrovnalostí, nezhôd, ich komunikácia a náprava
- participácia na projektoch medzi oddeleniami spoločnosti
- riešenie komplexných úloh, participácia na tvorbe reportov a analýz
Požadujeme
Ideálny kandidát spĺňa nasledujúce požiadavky:
- ukončené VŠ/SŠ vzdelanie (ideálne EKONOMICKÉHO smeru)
- znalosť ANGLICKÉHO jazyka na aktívnej a FRANCÚZSKEHO na komunikatívnej úrovni
- minimálne 1 ročná skúsenosť v oblasti administratívy je podmienkou
- zákaznícky orientovaný,zodpovedný kandidát s citom pre detail
- počítačové zručnosti (MS Office)
- ukončené VŠ/SŠ vzdelanie (ideálne EKONOMICKÉHO smeru)
- znalosť ANGLICKÉHO jazyka na aktívnej a FRANCÚZSKEHO na komunikatívnej úrovni
- minimálne 1 ročná skúsenosť v oblasti administratívy je podmienkou
- zákaznícky orientovaný,zodpovedný kandidát s citom pre detail
- počítačové zručnosti (MS Office)
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2735001
Megjelentetés dátuma: 23.9.2016
2016-09-23
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 - 1400 EUR/mesiac